اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
شوشان خرمشهر:مسلم رضایی کارگردان و بازیگر تئاتر کار خود را از سال 1379  در فولاد شهر اصفهان آغاز کرده است و  برای اولین بار در جشنواره تئاتر فتح خرمشهر شرکت کرده است و جشنواره با اجرای وی کلید خواهد خورد.
رضایی کارگردان و بازیگر تئاتر 23  و احسان رحیمی نویسنده نمایشنامه است.
23 داستان رزمنده ای است که بارها شهید شده است و همسرش مرگ او را نمی پذیرد.
وی ادامه داد: داستان حکایت از رزمنده ای دارد که 22 بار مرگ خود را به یاد می آورد اما یادش نیست اولین بار چگونه به شهادت رسیده است، و داستان کشمکش پذیرفتن همسر شهید است که باور نمی کند  او مرده است و حتی برای بیرون رفتنش از او اجازه میگیرد.
کارگردان تئاتر 23 با اشاره به تعداد بازیگران این اثر ادامه داد:  در این نمایش 3 شخصیت و 4 بازیگر داریم، به گونه ای که نقش اصلی توسط 2 نفر بازی می شود ، که عمدا این تغییر را در متن نمایشنامه گنجانده ایم.
رضایی گفت: جشنواره تئاتر فتح خرمشهر فلسفه مقاومت را به تصویر می کشد و مسئولین کشوری می بایست بیش از گذشته به این دست از جشنواره ها نگاه ویژه تری داشته باشند، چرا که باید مراسمی در خور جانبازان، شهدا و خانواده ی آنهایی باشد که برای حفظ وطن همه جانبه تلاش کردند، تا همواره خرمشهر و آبادان جزئی از خاک ایران باقی بماند.
وی در پایان گفت: تئاتر شبیه یک کتاب است، که ارزش یکبار خواندن و دیدن را داد. حمایت و حضور مردم و مسئولین باعث ترغیب و تشویق هنرمندان خواهد شد ، تا هربار به ایده های قوی تر و بهتری بپردازند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار