اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
شوشان خرمشهر:بهنام کاوه کارگردان آبادانی تئاتر میدانی هیچکس است، که برای چهارمین بار در جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر شرکت می کند
وی علاوه بر کارگردانی،طراحی،نویسندگی و بازیگری این کار را به عهده دارد.  هیچکس با موضوعیت جانبازان و بیماران اعصاب و روان که بعد از جنگ در آسایشگاه ها نگهداری میشوند،اجرا خواهد شد.
کاوه در خصوص انتخاب این موضوع گفت: متاسفانه مشکلاتی که برای خانواده های این بیماران پیش می آید و فاصله مردم از آنها و عدم آگاهی عمومی از رنجی که این عزیزان متحمل می شوند ،مرا به فکر انداخت تا به این موضوع بپردازم و این فاصله را کمتر کنم.
کاوه ادامه داد: "هیچکس" همان تنهایی است که جانبازان اعصاب و روان در آن متوقف شده اند و خاطرات جنگ ، کشته شدن هم رزمان ، حمله دشمنان ، موشک باران عراقی ها و از این دست خاطره ها را به یاد می آورند و در مرور این خاطرات تنهایند. 
بهنام کاوه با اشاره به رسالت تئاتر خیابانی اشاره کرد و گفت: باید در تئاتر خیابانی از تاریخ بگوییم، مشکلات امروز را مورد بررسی قرار دهیم و گذشته و امروز را به هم وصل کنیم، تا بهتر بتوانیم با مردم ارتباط برقرار کنیم.
وی در پایان گفت : تئاتر خیابانی یعنی ارتباط بی واسطه با مردم، من هم سعی کرده ام از طریق نمایش با تماشاچی ارتباط برقرار کنم و این هدفی است که آنرا دنبال میکنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار