اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
آغاز زندگی ایتالیایی
ستاره جدید یوونتوس در اولین دیدارش برای این تیم علی رغم تلاش زیادی که انجام داد، موفق به گلزنی نشد.

 سرانجام انتظار هواداران یوونتوس برای دیدن کریس رونالدو در اولین دیدار رسمی اش با پیراهن این تیم به پایان رسید و او امروز مقابل کیه وو به میدان رفت.

رونالدو در ترکیب اولیه یوونتوس به عنوان مهاجم نوک حضور داشت و خوان کوادرادو، پائولو دیبالا و داگلاس کاستا پشت سر او قرار داشتند. رونالدو تا دقیقه 65 و زمان ورود ماریو مانژوکیچ در این پست بازی کرد و پس از آن و با بیرون رفتن داگلاس کاستا به سمت چپ منتقل شد.


او در مدتی که به عنوان مهاجم نوک بازی کرد، چندان درخشان نبود و در 25 دقیقه پایانی و با قرار گرفتن در سمت چپ، عملکرد بهتری داشت؛ اتفاقی که ممکن است به تغییر پست بازی او در دیدارهای آینده منجر شود؛ هرچند او در دو فصل گذشته در رئال بیشتر به عنوان مهاجم بازی کرد و خودش هم تمایل بیشتری برای بازی در محوطه جریمه حریفان دارد.


رونالدو در دیدار امشب در مجموع 8 ضربه به سمت دروازه کیه وو زد اما در نهایت موفق به گلزنی نشد ولی یوونتوس توانست در پایان با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد.

 

 

 

 

در بازی امشب اما نه رونالدو بلکه فدریکو برناردشی بود که گل برتری یووه را به ثمر رساند تا غول ایتالیایی با گل او در آخرین لحظات به پیروزی برسد. ابتدا این سامی خدیرا بود که خیلی زود یوونتوس را از حریف پیش انداخت. ولی کیوو بعد از این گل حریف پرستاره‌اش را شگفت‌زده کرد تا ماریوش استپینسکی با فرار از یارگیری لئوناردو بونوچی با ضربه‌ی سر بازی را به تساوی بکشاند.

سپس نوبت به امانوئل جاکرینی رسید که یوونتوس را به خاطر شروع نه چندان خوب و کندش مجازات کرده و با گل خود کیووه را از حریف بزرگش پیش بیندازد. گل به خودی ماتیو بانی که در اواخر بازی به نظر رسید باعث شد یوونتوس به بازگشت امیدوار شود.


 ماریو مانژوکیچ که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود توپ را با ضربه‌ی سر وارد دروازه کرد اما VAR نشان داد که توپ به دست رونالدو برخورد کرده و داور گل را مردود اعلام کرد. در نهایت این فدریکو برناردشی بود که در وقتهای اضافه‌ی بازی بازگشت رویایی یوونتوس را تکمیل و سه امتیاز شیرین را نصیب بیانکونری کرد.

 

 

 

رونالدو امیدوار بود از آغاز بازی در مقابل کیوو درخشان ظاهر شود ولی مدتی طول کشید تا او خود را در میدان پیدا کند. اولین تلاش او برای گلزنی از حاشیه‌ی محوطه‌ی جریمه و بعد از آن بدست آمد که آقای ابرستاره پاس خوان کوادرادو را از زاویه‌ی بسته با خوش‌بینی به سمت دروازه شلیک کرد که حاصلی نداشت.

رونالدو با شروع نیمه‌ی دوم خود را با یک شانس گلزنی مواجه دید. سانتر بلندی که برای او ارسال شد با ضربه‌ی سر رونالدو به سمت دروازه تغییر جهت داد اما دقیقاً به همان جایی رفت که استفانو سورنتینو دروازه‌بان کیوو ایستاده بود.

بعد نوبت به شماره‌ی 1 کیوو بود که بار دیگر ضربه‌ی آزاد رونالدو را دفع کند. رونالدوی 33ساله ضربه‌ی آزاد را با قدرتی سهمگین به سمت دروازه‌ی کیوو شلیک کرد ولی سورنتینو از پس آن برآمد تا آقای ابرستاره از حسرت نوک انگشتانش را بجود.

 

 

 

 

رونالدو رویهم‌رفته نمایش تر و تمیزی داشت. او چندین سانتر دقیق و موثر ارسال کرد، به خصوص از زمانی که ماریو مانژوکیچ وارد میدان شد تا مهاجمین یوونتوس حضور بیشتری در محوطه‌ی جریمه‌ی حریف داشته باشند.

از بخت بد رونالدو وقتی ضربه‌ی سر مانژوکیچ وارد دروازه‌شد، داور با بررسی کمک‌داور ویدیویی تشخیص داد که توپ پیش از آن به دست رونالدو برخورد کرده بوده. گلی که می‌توانست پیروزی یوونتوس را قطعی کند. اما در آخرین ثانیه‌های بازی فدریکو برناردشی گل پیروزی بخش یووه را به ثمر رساند تا کمی از بار ناراحتی رونالدو بکاهد. هر چند برناردشی در اولین تلاش خود به گلزنی باعث شد توجه هواداران یووه به رونالدویی جذب شود که بعد از هشت تلاش برای گلزنی موفق نشده بود.

خوان کوادرادو یکی از بازیکنانی بود که ماسیملیانو آلگری، مربی یووه، از آغاز به او امیدهای زیادی بسته بود.

آلگری باید میان ستاره‌های پرشمار تیمش به نوعی تعادل دست یابد و کواردرادو بازیکنی است که برای این منظور می‌تواند کمک‌کار او باشد. اما کوادرادو در بازی دیروز تصمیم‌های اشتباه زیادی گرفت و حتی روی یک ضدحمله با اشتباه در پیدا کردن رونالدو، از سوی او مورد انتقاد قرار گرفت.

 

 

بازگشت لئوناردو بونوچی به یوونتوس انتقالی جنجالی بوده. چرا که بانوی پیر تورین برای به خدمت گرفتن او یکی از بااستعدادترین مدافعان جوان فوتبال ایتالیا، ماتیا کالدارا را به ای سی میلان واگذار کرد. از سوی دیگر بسیاری از هواداران یوونتوس، بونوچی را به خاطر اینکه سال گذشته به تیم‌شان پشت کرده و راهی تیم رقیب شده از او دل خوشی ندارند. به همین خاطر بود که در جریان بازی دیروز هر وقت بونوچی صاحب توپ می‌شد، هواداران یوونتوس در استادیوم با سوت زدن به استقبالش می‌رفتند.

به نظر می‌رسد با پیوستن امره جان و درخشش ستاره‌هایی مثل رودریگو بنتانکور و بلیز ماتوئیدی، خدیرا هافبک آلمانی یووه دیگر در این تیم درخشش سابق را ندارد. امره جان، بنتانکور و ماتوئیدی برای فیکس شدن و بازی در کنار میرالم پانیچ تلاش می‌کنند و خدیرا در فصل جاری با رقابت سختی روبرو خواهد بود.

آلگری در بازی اول یووه در دوران رونالدو به خدیرا فرصت داد تا در کنار پیانیچ خود را نشان دهد و این هافبک آلمانی از فرصت خود به خوبی استفاده کرد. حضور خدیرا در فاز حمله و ضربات ایستگاهی به آلگری نشان داد که اعتمادش به خدیرا اشتباه نبوده است.

 

 

 

امانوئل جاکرینی ، بازیکن سابق یوونتوس که به کیوو منتقل شده دیروز نشان داد که هنوز به بانوی پیر تورین علاقه دارد. او بعد از دور زدن ژائو کانسلو در محوطه‌ی جریمه و گرفتن ضربه‌ی پنالتی، پشت توپ ایستاد تا دروازه‌ی یووه را باز کرده و در سکوت کرکننده‌ی ورزشگاه، پذیرای هم‌تیمی‌هایش باشد که از شادی در پوست خود نمی‌گنجیدند. جاکرینی با خودداری از شادی زید، بعد از گل مهمی که به ثمر رسانده بود، دین خود را به یوونتوس و هوادارانش ادا کرد تا نشان دهد به این شعار هواداران یوونتوس اعتقاد دارد که:" یک یوونتوسی همیشه یوونتوسی می‌ماند."

ورزش سه/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار