اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
همه درباره اس.خوزستان می‌کنند
مهاجم صنعت نفت معتقد در بازی با استقلال خوزستان بخت با آنها یار نبوده است و آنها باید 3 امتیاز این بازی را به دست می آوردند.

 میلاد جهانی مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت معتقد است که بخت با آنها یار نبوده وگرنه آنها از حریف خوزستانی خیلی سرتر بودند و باید آنها را شکست می دادند.


او در این خصوص  می گوید: ما باید بازی را می بردیم چون موقعیت های زیادی به نسبت حریف داشتیم. اگر 3 امتیاز این بازی را می گرفتیم با خیالی راحت تر به مصاف پرسپولیس می رفتیم و روحیه و انگیزه مان برای آن بازی و موفقیت در آن بالا می رفت اما متاسفانه بازی با تساوی به پایان رسید و اگرچه نتیجه بازی آن چیزی که ما تصورش را نمی کردیم شد اما با تمرینات و تلاشی که در هفته پیش رو داریم تمام عزم مان را جزم خواهیم کرد تا بازی مقابل پرسپولیس یک دیدار خوب و نتیجه بخش برای ما باشد.

 

از مهاجم صنعت می پرسیم اکثر رقبای لیگ برتر به این دید مقابل استقلال خوزستان حاضر می شوند که آنها تیم سرسختی نیستند و آیا آنها هم همین تصور را از این تیم داشتند یا نه که او پاسخ می دهد: نمی شود گفت تیم استقلال خوزستان را دست کم گرفتیم اما این تصوری که شما می گویید را اکثرا دارند چون این تیم از دور شرایط خوبی ندارد ولی وقتی مقابل آنها حاضر شدیم دفاع مستحکم آنها بخصوص باتجربه هایشان خیلی کار را برای ما سخت کردند. 

ما اگرچه دو گل خوب به ثمر رساندیم اما در ادامه همین دفاعی بازی کردن آنها را صاحب موقعیت کرد و خوزستانی ها 2 امتیاز تاثیرگذار را از ما گرفتند. اگر آنها دفاعی بازی نمی کردند مطمئنا ما آنها را شکست می دادیم کمااینکه باز هم می گویم در این بازی بخت با ما یار نبود و توپ هایمان به تور دروازه نچسبید.

 

وی افزود: ضمنا استقلال خوزستان تغییر و تحولات بسیاری داشته و به جز دفاعی بازی کردنش با توجه به استفاده از جوان هایش و نفرات جدیدی که جذب کرده تیم ناشناخته ای بود.

 

او در پایان درباره مصاف با پرسپولیسی ها و اینکه آیا در این بازی هم گلزنی خواهد کرد یا نه هم می گوید: مطمئنا بازی با پرسپولیس یک دیدار آسان نیست و همانطور که گفتم با تمرینات مان در این هفته و آنالیز خوب کادرفنی مان کار را برای آنها در آبادان با هوادارانمان پرشورمان سخت خواهیم کرد و فقط به زمین مسابقه می رویم تا از آنها امتیاز بگیریم.


 گلزنی هم که بالطبع نه فقط برای این بازی بلکه در هر بازی به آن فکر می کنم اما من بیشتر از هر چیزی در این بازی می کوشم تا تیمم مقابل پرسپولیس موفق باشد و با کسب امتیاز بازی را به پایان برسانیم.

منبع:ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار