اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
شوشان خرمشهر:پویان عطایی با تئاتر مثل سوسوی فانوس آویخته در بخش صحنه ای به اجرا درخواهد آمد.
مثل سوسوی فانوس آویخته داستان رزمنده ای است که پس از جنگ حاضر به استفاده از امکانات و امتیازاتی که بنیاد جانبازان در اختیار آنها می گذارند ، نیست و بخاطر این کار از طرف خانواده و دوستان و اطرافیان تحت فشار قرار گرفته است.
عطایی به ماهیت داستان که حول محور علاقه و اعتقادات یک رزمنده می چرخد اشاره کرد و گفت: چالش به وجود آمده در متن اعتراضی به قلم محمدرضا کوهستانی باعث شد تا متن بسیار جذاب و دور از کلیشه های معمول باشد.
وی ادامه داد: حضور در جشنواره ، کیفیت در اجرا وجود دکور را در بر دارد و باید تمامی این فاکتورها رعایت شود تا به استانداردهای واقعی ملی برسیم.
پویان عطایی با اشاره به دکور سنگین کار خود که یک خانه واقعی است گفت: این کار به صورت آپارتمانی بعد از 40 سال مجوز اجرا گرفت و حالا ما تمام بخش های یک آپارتمان را در سالن ا با توجه به فضای موجود پیاده کرده ایم.
وی ادامه داد: هزینه های ما چندین برابر ورودی جشنواره شد اما کیفیت برایم در اولویت است.
 کارگردان مثل سوسوی فانوس آویخته در پایان با اشاره به بیست و یک ساله شدن جشنواره ی فتح گفت: جشنواره فتح خرمشهر از نوجوانی به جوانی قدم گذاشته است و دیگر جای خطایی ندارد.امیدوارم تمامی کمبودهایی که به استاندارد بودن این جشنواره ضربه میزند کاهش پیدا کرده و به سمت بین المللی  شدن قدم بزرگتری برداریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار