اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸
دکتر لطف الله خواجه پور رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) و تبریک روز خبرنگار از آماده سازی برنامه راهبردی دانشگاه تاسال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: باتوجه به پتانسیل ها و ظرفیت دانشگاه بدنبال افزایش رشته های دانشگاه هستیم و ساختار تشکیلاتی دانشگاه مثل مدیریت ها و برخی معاونت ها رابرای افزایش کارایی، اصلاح کردیم. ساز وکار استخدام هیئت علمی و پرسنل نیز در این ساختار پیش بینی شده است.
شوشان خرمشهر:دکتر لطف الله خواجه پور رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) و تبریک روز خبرنگار از آماده سازی برنامه راهبردی دانشگاه تاسال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: 
باتوجه به پتانسیل ها و ظرفیت دانشگاه بدنبال افزایش رشته های دانشگاه هستیم و ساختار تشکیلاتی دانشگاه مثل مدیریت ها و برخی معاونت ها رابرای افزایش کارایی، اصلاح کردیم. ساز وکار استخدام هیئت علمی و پرسنل نیز در این ساختار پیش بینی شده است.

خواجه پور افزود: مسایل و پروژه های عمرانی راکد مانده را پیگیری و فعال کردیم. من جمله ساخت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه را که از سال ۸۷ متوقف بود مجددا از اسفند ۹۶ اغاز کردیم و در پایان سال۹۷ آماده بهره برداری خواهد شد.
دانشکده منابع طبیعی دریا تجهیز پژوهشی شده است و کار شبکه گازرسانی دانشگاه نیز به اتمام رسیده است. شبکه فیبر نوری دانشگاه درحال اتمام است و مشکلات قطع مکرر تلفنهای ثابت دانشگاه مرتفع خواهد شد.

رئیس این دانشگاه در قسمتی دیگر از سخنانش افزود: خوابگاه پسرانه با ظرفیت ۲۵۰‌نفر بزودی از منطقه معین خرمشهر به دانشگاه منتقل شده و نهایتا تا ترم آینده دانشجویان پسر را در خود جای خواهد داد. این خوابگاه به سیستم سرمایشی کولرهای اسپلیت و گرمایشی شوفاژ مجهز است.


خواجه پور درباره فعالیت های فرا منطقه ای دانشگاه گفت: واحد پردیس دانشگاه برای حضور و آموزش عراقی ها و دیگر اتباع خارجی آمادگی دارد. دانشگاه چمران همین الان هم دانشجوی عراقی دارد. چرا این ظرفیت را در خرمشهر فعال نکنیم؟

خواجه پور گفت: این دانشگاه در حال حاضر ۱۹۰۰ دانشجو دارد و از ظرفیت ۴۰۰‌ نفره ی هرساله ی آن در مقطع کارشناسی، حدود ۲۰۰ نفر پذیرش میشوند. این دانشگاه با سطح سه‌، از بین۱۸۰ دانشگاه ، رتبه ای بین ۴۰ تا ۵۰ دارد. وسعت دانشگاه حدودا ۹۰هکتار است که فقط ۳۰ هکتار آن در حال استفاده مفید است.

خواجه پور در پایان از تعامل بخش پژوهشی و مرکز رشد این دانشگاه با مراکز فنی و حرفه ای برای برگزاری دوره های آموزشی به شکل کارگاه در رشته های مشترک مثل تعمیر موتورهای دریایی و ملوانی و مکانیک کشتی در آینده ی نزدیک خبر داد.


عباس مدحجی



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار