اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
غلامرضا شجاع

كمبود كالا و گرانی مردم متعهد و عاشق كشور و نظام را تحت فشار قرار داده اين احتكار ها كار تجار ريشه دار و درستكار و باسابقه كشور نمي تواند باشد!

به تجار تازه به دوران رسيده ای كه كالا های اساسی مردم را احتكار كرده اند، خواهش می كنم تا بدست عدالت و آبروی تان نرفته، خود إظهاري كنيد و با قيمت عادله كالا را مستقيم در اختيار مصرف كنندگان واقعي بگذاريد.

يک مأمور را مي خريد! دومی و سومی را هم مي خريد ولي معلوم نيست مأمور چهارمی خريداری شده باشد! و در نهايت مردم را چه كار میكنيد تا كنون از سران سه قوه محترم نظام كار اساسی و قابل لمسی كه تأثير در زندگی روزمره داشته باشد مشاهده نكرده ايم صنايع و توليد كننده كوچک و متوسط رو به تعطيلی می رود.

پيشنهاد مي كنم به مردم اعلام كنند هر فردی بنگاه هايی كه كالا احتكار كرده اند كشف و اطلاع دهند و جايزه خيلي خوب در حد همين حد صد ميليون تومان جايزه هايی كه هر شب در سركيسه كردن مردم بدبخت با فرستادن چند صد ميليون پيامک بجيب مي زنيد بعد يک دهم آن را جايزه ١٠٠ ميليونی مي دهيد اعلام كنيد و كمک بخواهيد، مشاهده خواهيد كرد خود كاركنان بنگاه ها همه را لو مي دهند، از طرفی در هر بنگاه احتكار شده باشد خود بنگاه مصادره و صاحب آن و كاركنان ان را محاكمه كنيد قول مي دهم در چند روز آينده ميليارد ها دلار كالا های اساسی كشف مي شود.

ولی متاسفانه خيلی از اين كالا ها متعلق به ژن های برتر و آقازاده ها مي باشد.

پس راه حل چيست ؟

حكم حكومتی حضرت آقا

اينجاست كه نقش عظيم رهبري حكم می كند وارد ميدان شود تا مردم آرامش يابند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار