اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:
علی حسین حسین زاده گفت: روستاهای با بالای یکهزار نفر جمعیت خوزستان، با همکاری نهاد کل کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، از داشتن کتابخانه بهره مند می شوند.
علی حسین حسین زاده افزود: گسترش فعالیت های کتابخانه ای در سطح خوزستان به ویژه در روستاها امری لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ مطالعه موضوعی است که به توجه همه مسئولان نیاز دارد، بیان کرد: اساس برنامه های امسال در راستای کارهای فرهنگی و زیربنایی با محوریت رفاه اجتماعی صورت گرفته است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان یادآور شد: در راستای تحقق اهداف فرهنگی استان و نیز ترویج فرهنگ مطالعه تا پایان سال آینده با تلاش مشترک نهاد کتابخانه های عمومی ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری ، همه روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت، کتابخانه خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی در روستاها از مهم ترین کارهای فرهنگی در خوزستان است، بیان داشت: در این رابطه همه مدیران و نهادهای فرهنگی مسئولیت دارند.

حسین زاده با تاکید بر اینکه نتایج اقدامات دو سال گذشته در خوزستان نشان داده که مردم از فعالیت های فرهنگی استقبال می کنند، افزود: مناطق محروم باید در اولویت فعالیت های فرهنگی قرار داشته باشد.

وی همچنین گفت: یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت روستایی و عشایری خوزستان زیر پوشش بیمه رفاه اجتماعی و حمایتی قرار می گیرند که این تعداد جمعیت شامل 90 درصد از 350 هزار خانوار روستایی و عشایری ساکن در خوزستان است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از جمله برنامه ها و اقدامات برای رفع مشکلات و محرومیت ها است.

گفتنی است، هم اکنون تعداد 6 مرکز سیار در سطح روستاهای خوزستان اقدام به امانت کتاب و ارایه فعالیت های فرهنگی می پردازند.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار