اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
شعار امسال نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اعلام شدصبح دیروز دوشنبه در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که در محل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: شعار دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال محتوای دیجیتال پیشران توسعه اقتصاد دیجیتال است که از نهم تاپانزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

 
به گزارش عصرایران به نقل از مرکز اطلاعات و فناوری رسانه های دیجیتال، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال گفت: شعار دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که از نهم تا پانزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود، محتوای دیجیتال پیشران توسعه اقتصاد دیجیتال است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: شعار دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال محتوای دیجیتال پیشران توسعه اقتصاد دیجیتال است که از نهم تاپانزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

 دکتر سیدمرتضی موسویان، رویداد مهم نمایشگاه دوازدهم را اعلام رسمی تشکیل «اتحادیه ناشران دیجیتال کشورهای عضو سازمان اکو» دانست.

وی در ادامه گفت: مقدمات تشکیل این اتحادیه آماده شده و درایران به ثبت رسیده است.رایزنان فرهنگی کشورهای عضو اکو هم در تلاش هستند تا با توجه به نظام حقوق خود،این تشکل رادر کشورهای متبوع خود ثبت کنند.

شعار امسال نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اعلام شد
موسویان در توضیح برنامه مهم دیگر این نمایشگاه نیز گفت: همچون سال گذشته،«ماراتن تولید محتوا» به صورت زنده را به مدت سه روز در نمایشگاه خواهیم داشت. در این رقابت،تیمهای از قبل ثبت نام شده، برای تولید محتوا در محورهای فضای مجازی سالم، مفید و ایمن مسابقه می دهند.

به گفته رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال،محصولاتی که در حوزه تولیدات دیجیتال در این نمایشگاه عرضه می شود، دارای تخفیفهای استثنایی خواهد بود.کسانی که به دنبال تهیه زیرساخت برای کسب و کار مجازی هستند می توانتد با قیمت های خوب قرارداد ببندند. محل مناسبی هم در فضای نمایشگاه برای این کار تدارک دیده شده و در جریان مذاکرات و عقد قرارداد، مشاور حقوقی رایگان هم به متقاضیان ارائه می شود. ضمن این که مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به عنوان حکم و داور قرارداد،ضامن پیگیری آن خواهد بود.

پرویز کرمی مشاور علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر جشنواره ملی ایران ساخت و دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان نیز در این نشست گفت: پاویون ایران‌ساخت د رنمایشگاه رسانه‌های دیجیتال چهار فعالیت عمده را برنامه‌ریزی کرده؛ اول حمایت از کالای ایرانی، تولید ملی و کالا و خدمات دانش بنیان و نوآور توجه به زیست بوم و حمایت از منابع فرهنگی، همکاری با سازمان فرهنگی اکو و کشورهای عضو اکو که از نظر جغرافیایی و تمدنی به ما نزدیک هستند. در همین راستا 70 گروه و شرکت بین‌المللی به دعوت معاونت علمی و همکاری وزارت ارشاد و سازمان گردشگری میراث فرهنگی در نمایشگاه امسال حضور پیدا می‌کنند و نشست و کنفرانس و کارگاه ارائه می‌دهند.

وی افزود: تمام شرکت‌ها عضو کریدور صادرات ما خواهند شد البته اگر شاخص‌ها و بلاک‌های لازم را دریافت کنند. چین، عمان، افغانستان، هند، عراق و مالزی در حال حاضر بخشی از کریدور اقتصادی ما هستند.

سپس در ادامه نشست رحیم سرهنگی مدیرکل دفتر توسعه امور کارآفرینان بهره‌وری نیروی کار وزارت کار تاکید کرد: در کمیته استارت‌آپ چند بخش ویژه خواهیم داشت که براساس مکاتبات دسته‌بندی شده، فضا در این بخش کاملا استارت‌آپی خواهد بود و مخاطب عام و خانواده‌ها می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. همچنین در بخش‌های ویژه مخاطبان دانشجو و علاقمندان  به حوزه استارت‌آپ نشست‌های کارآفرینی در حوزه استارت‌آپ فرهنگ و هنر با حضور خود فعالان این بخش برگزار می‌شود و نشست‌هایی مثل نشست تدتاک خواهیم داشت.

سرهنگی افزود: کافه‌ای نیز تحت عنوان کافه کارآفرینی تدارک دیده‌ایم تا فضای تعاملی باشد بین علاقمندان و سرمایه‌گذاران و صاحبان استارت‌آپ‌های کوچک و بزرگ و یک بخش کسب و کار نوآورانه در بخش فرهنگ و هنر نیز خواهیم داشت تا فعالان این حوزه به معرفی خودشان به جامعه و سرمایه‌گذاران بپردازند. در یک بخش تخصصی اندرونی که شاید برای عموم جالب نباشد نیز تیم‌های استارت‌اپی در کلینیک‌های کسب و کار که به شکل مرکز مشاوره هستند از متخصصین  بازار، کارشناسان حقوقی و بیمه آموزش می بینند و مشورت می‌گیرند.

لازم به یادآوری است که ثبت نام برای شرکت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از امروز دوشنبه 19 شهریورماه و به مدت یک ماه آغاز می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار