اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
برای اینکه سیستم واحد و یکپارچه‌ای در این زمینه وجود داشته باشد ما مترصد این هستیم که سیستم طراحی شده را از ریاست جمهوری تحویل بگیریم و بخش انفورماتیک مجلس روی آن کار کند تا نهایتا امکان انتشار فیش حقوقی نمایندگان در سایت فراهم شود.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که سامانه انتشار فیش حقوقی مسئولان و نمایندگان در حال طراحی است و پس از اتمام کار امکان دسترسی به آن فراهم خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بهروز نعمتی  اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس در قانون برنامه ششم، دولت باید نسبت به راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا اقدام کند و امکان دسترسی نهادهای نظارتی و عموم مردم را به آن فراهم کند از جمله فیش حقوقی مسئولان و نمایندگان باید در این سامانه قرار گیرد. در همین راستا دوستان ما در معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری در حال طراحی سیستمی به همین منظور هستند.

وی افزود: برای اینکه سیستم واحد و یکپارچه‌ای در این زمینه وجود داشته باشد ما مترصد این هستیم که سیستم طراحی شده را از ریاست جمهوری تحویل بگیریم و بخش انفورماتیک مجلس روی آن کار کند تا نهایتا امکان انتشار فیش حقوقی نمایندگان در سایت فراهم شود.

نعمتی درباره نحوه دسترسی به این سامانه یادآور شد: طبیعتا هر کسی بخواهد می‌تواند با ثبت اسم و مشخصات به این سامانه دسترسی پیدا کند. البته از نظر مسائل حاشیه‌ای هم پیش‌بینی‌هایی در این زمینه صورت گرفته تا سوءاستفاده‌ای در این زمینه انجام نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار