اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
شورای هماهنگی اخزاب اصلاح طلب شهرستان خرمشهر با صدور بیانیه ای نسبت به عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند واکنش نشان داد.
شوشان خرمشهر:تعامل با رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی، وظیفه ذاتی هر سازمان و ارگان و شخصیت حقوقی در هر منصبی است. ازآنجا که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم ولی نعمت هر مقام و منصبی هستند و مشروعیت هر مسئولی در گرو رضایت و پذیرش مستقیم یا غیر مستقیم مردم است، پاسخگویی به ولی نعمتان نیز در اولویت پذیرش هر منصبی ست.

سازمان منطقه آزاد اروند نیز از این قاعده مستثنی نبوده و موظف به پاسخگویی نسبت به مسئولیت و عملکرد خود به رسانه ها و افکار عمومی است. وظیفه ای که نه تنها به خوبی انجام نشده که باعث انزوای رسانه ای و مهجوریت آن ، در افکار عمومی منطقه شده است. شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خرمشهر بعنوان حامیان ملت و همفکران دولت ضمن اعلام موضع صریح دربرابر این عملکرد ضعیف سازمان منطقه آزاد اروند، خواهان تغییر رویه ی این سازمان در تعامل با مردم ، افکار عمومی و رسانه های مستقل و منتقد است. 


سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان مسئول اصلی توسعه خرمشهر و آبادان و مینوشهر  موظف به پاسخگویی به حق و حقوق مردم این دوشهر است. است. این سازمان علیرغم ادعای مدیران ارشدش برای حمایت و تعامل باحامیان دولت در خرمشهر و آبادان، هیچگونه تعامل قابل توجهی  نداشته است. شورای هماهنگی اصلاح طلبان خرمشهر با اعتقاد به گردش آزاد اطلاعات و شفاف سازی و لزوم احترام به شعور افکار عمومی، رسانه و اصحاب رسانه ی خرمشهر و آبادان ، سازمان منطقه آزاد اروند را موظف به پاسخگویی و شفاف سازی از عملکرد خود میداند و انتظار میرود روابط عمومی این سازمان نسبت به تعدیل رویه ی خود اقدام عاجل کند.



۲۰شهریور ۹۷
شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خرمشهر


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار