اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: تلاش دشمن برای کمرنگ کردن مراسم اربعین بیهوده است.
سومین یادواره اولین شهید مدافع حرم شهرستان شوش احمد حیاری و هفتمین سالگرد شهید بریهی ( شهید مبارزه با گروهک تروریستی پژاک) با حضور سردارسرتیپ احمد خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور،  مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان شوش در سالن امور تربیتی این شهر برگزار شد.

احمد خادم الشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمد حیاری و شهید علی بریهی اظهارداشت: به برکت خون همین شهدا جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل است.

وی گفت: سپاه بدر شاخه ‌ای از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در سال 1361 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب هیچ بن بست اقتصادی وجود ندارد و هر کس از آن سخن بگوید یا جاهل و یا خائن است و همت مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی لازم است.

وی افزود:  تلاش دشمن برای کمرنگ کردن مراسم اربعین بیهوده است

شهید احمد حیاری در تاریخ 16 بهمن ماه سال 1360 در روستای مالک اشتر هفت‎تپه شهرستان شوش دانیال در یک خانواده پرجمعیت دیده به جهان گشود.

در پنجمین روز از مهرماه سال 1384 به استخدام سپاه درآمد و به دانشگاه امام حسین (ع) تهران رفت که پس از طی کردن مدارج افسری در سپاه شوش مشغول خدمت شد.

شهید حیاری در مرداد ماه سال 1394 به سوریه اعزام شد و در روز چهارشنبه چهارم شهریور ماه یعنی چند روز بعد از حضور در این کشور به شهادت رسید و به آرزوی همیشگی خود دست یافت.

همچنین شهید علی بریهی در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در منطقه بانه به شهادت رسید.

شهرستان شوش بیش از 600 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار