اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
هشدار امام جمعه موقت اهواز؛
آیت الله محسن حیدری گفت: وزارت نیرو مقداری از آب سد کرخه را جهت آبگیری هورالعظیم رها کند و چاره‌ای جز این نیست زیرا با آتش گرفتن نیزارها، هور به کانون ریزگرد تبدیل می‌شود.
آیت الله محسن حیدری آل‌کثیر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره)، با بیان اینکه دشمن از وحدت عراق و ایران وحشت‌زده است، اظهار کرد: برای تفرقه افکنی بین دو کشور، شایعات و اراجیفی منتشر می‌شود.

وی با اشاره به تعرض به کنسول‌گری ایران در بصره، افزود: مردم بصره از کمبود خدماتی مانند آب و برق ناراحت بودند و و به بی توجهی دولت اعتراض داشتند اما عده‌ای ضد عراق و ضد اسلام به‌همراه گروهک‌های منافق، سوار موج اعتراضات شدند و به حشدالشعبی و کنسولگری ایران تعرض کردند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: هدف این افراد  بر هم زدن روابط مستحکم ملت و دولت عراق و ایران بود که این نقشه‌ای سعودی - صهیونیستی است.

وی عنوان کرد: حمله موشکی به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق، خبر مسرت بخشی بود که جا دارد از سپاه پاسداران و همه نیروهای مسلح در این رابطه تشکر کنیم که همیشه برای دفاع از امنیت ملی آماده هستند؛ آنها با این موشک‌ها پیام بسیار مهمی به دنیای جنگ طلب دادند که جمهوری اسلامی با قدرت خود همه توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی کند.

حیدری با اشاره به دیدار با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، بیان کرد: اقتدار جبهه مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه افزایش زیادی یافته است؛ در این دیدار سید حسن نصرالله حمله آمریکا به ایران را غیرممکن عنوان کرد چرا که آنها از به خطر افتادن امنیت اسرائیل می‌ترسند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به آتش‌سوزی هورالعظیم در دو ماه اخیر، گفت: دود این آتش به چشم مردم خوزستان رفته است؛ با آتش‌سوزی نیزارها در بخش عراقی هور، خاک آن به کانون ریزگرد تبدیل می‌شود و به علت جهت وزش باد، آسمان خوزستان را فراخواهد گرفت.

وی از وزارت خارجه، فشار به دولت عراق جهت همکاری در این زمینه را خواستار شد و گفت: وزارت نیرو آب سد کرخه را جهت آبگیری هورالعظیم رها کند و چاره‌ای جز این نیست.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار