اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان گفت: نهاده‌هایی که با ارز دولتی وارد کشور شده‌اند، تاکنون در استان خوزستان توزیع نشده‌اند و دامداران استان در این زمینه با مشکلات فراوانی مواجه هستند.
جواد ابراهیمی با اشاره به مشکلات دامداران استان اظهار کرد: نهاده‌هایی که با ارز دولتی وارد کشور شده‌اند، تاکنون در استان خوزستان توزیع نشده‌اند و دامداران استان در این زمینه با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

وی افزود: نهادهای نظارتی که باید در این زمینه بر ورود نهاده‌های دامی نظارت می‌کردند، به نظر فعال نیستند و این مساله باعث شده که اکنون شاهد آن هستیم تا نهاده‌ای در استان توزیع نشود.

رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان تصریح کرد: علی رغم این‌که مسوولان در جلسات عنوان می‌کنند که از انبارهای نهاده‌های دامی وارد شده به کشور بازرسی می‌کنند تا این نهاده‌ها میان دامداران توزیع شود، اما شاهد آن هستیم که تاکنون توزیعی در این زمینه انجام نگرفته است.

ابراهیمی عنوان کرد: این مساله باعث شده است تا اکنون بازار نهاده‌های دامی در استان التهاب پیدا کند و دامداران استان در بحث تامین نهاده‌های مورد نیاز دام‌های خود دچار مشکل شوند و امکان تامین نهاده‌ها برای آن‌ها دشوار باشد.

وی با بیان این‌که نهاده‌های دامی که با ارز دولتی واد شده‌اند کجا رفته است، خاطرنشان کرد: عدم توزیع نهاده‌های دامی وارد شده با ارز دولتی باعث شده تا قیمت نهاده در بازار افزایش پیدا کند. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار