اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها اجازه دریافت حق سرویس از مشتریان را ندارند و دریافت حق سرویس از مشتریان غیر قانونی است.
علی‌محمد رحمانی‌زاده اظهار کرد: رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها اجازه دریافت حق سرویس از مشتریان خود را ندارند و دریافت حق سرویس از مشتریان غیر قانونی است.

وی افزود: برخی از رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها از مشتریان خود هزینه‌ای را تحت عنوان حق سرویس دریافت می‌کنند که این کار از سوی آن‌ها غیر قانونی است و در این زمینه به این واحدها هشدار داده شده است تا نسبت به دریافت این هزینه اقدام نکنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه می‌توانند با شماره 124 تماس بگیرند و موضوع را به ما اطلاع دهند تا بازرسان با مراجعه به این واحدها نسبت به رسیدگی به مساله اقدام کنند.

رحمانی زاده عنوان کرد: در صورت مشاهده این تخلف، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با آن واحد صنفی به عنوان تخلف گرانفروشی برخورد خواهند کرد و جریمه‌هایی برای آن واحد درنظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه از همه رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها انتظار داریم تا نسبت به رعایت این قانون و عدم دریافت حق سرویس از مشتریان خود اقدام کنند.
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
comment
0
0
comment نیاز به اطلاع مردم نیست خودتون برین غذا بخورین تا ببینین یه جوری میگین انگار تا حالا تو رستوران غذا نخوردین شایدم از شما پولی نمیگیرن تقریبا 99 درصد رستورانها حق سرویس میگیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار