اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
شهرستان کارون در چهار روز گذشته شاهد قطعی مکرر آب بوده به طوری که مردم را در گرمای تابستان و همزمان با مراسم‌های عزاداری محرم، دچار مشکلات شدیدی کرده است.
مناطق مختلف شهرستان کارون در چهار روز گذشته شاهد قطعی مکرر و مداوم آب بوده به طوری که مردم را در گرمای تابستان و همزمان با مراسم‌های عزاداری محرم، دچار مشکلات شدیدی کرده است.

فرماندار شهرستان کارون در خصوص قطعی مکرر آب شرب شهر کوت عبدالله، اظهار کرد: خط آب حیات در محدوده اهواز توسط کشاورزی که نهر کشاورزی خود را با بیل مکانیکی لایروبی می‌کرد، بصورت سهوی شکسته شد.

خنفری عنوان کرد: برای تعمیر خط باید کل لوله را تخلیه کنند تا بتوانند خط را تعمیر نمایند بعد از تعمیر ساعات طولانی زمان می برد تا لوله دوباره از گتوند آبدار شود.

 وی افزود: بعد از آبدار شدن لوله مخزن باید پر شود و سپس وارد خط کوت عبدالله شود تا با آب تصفیه خانه کوت عبدالله میکس شود و وارد شبکه توزیع گردد که متاسفانه بعد از این اتفاق متوجه شدند در محل شکستگی در حین ترمیم گل و لای وارد خط شده است که مجددا مخزن تخلیه آبگیری شد و این فرآیند زمان زیادی برد.

گفتنی است که نقاط مختلف استان خوزستان از جمله آبادان، خرمشهر، شوش و بخش غیزانیه در روزهای اخیر شاهد قطعی آب بوده‌اند که با توجه به گرمای هوا و ایام عزاداری محرم توجه ویژه مسؤولان را می‌طلبد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار