اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
شوشان _ عبدالرحمن نیک سرشت :

اهالی غیور خوزستان از هر قومیتی، از هر زبان و از هر طبقه ی اجتماعی خاصی که باشند همیشه وقت شیعه علی و وطن پرست بوده و برای دین و کیان ملی شان جانفشانی می کنند.

پس هرگز نباید اجازه بدهیم افرادی با توهماتش و تخیلات موهوم خود از تعمیم جزء به کل و یا از طریق خطای منطقی در برداشت های سطحی اقشار شریف و اقوام برومند این خطه را متهم به چیزی بکنند که در حقیقت نیستند و بلکه بهتانی ناجوانمردانه نسبت بدانهاست.

زیرا، که دشمنان قسم خورده ی اسلام عزیز و  ایران بزرگ، مترصد این است تا بذر اختلاف را در میان مردم شریف خوزستان بپاشند تا از صفوف وحدت بخش مردم شریف این دیار به قصد شکاف اجتماعی، قومی ، مذهبی و فرهنگی خللی ایجاد نمایند.

به هرحال در فاجعه دردناک تروریستی سی و یک شهریورماه سال جاری در رژه ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همگان دیدند که چه کربلایی در ۱۲ محرم الحرام ۱۴۳۹ در شهرستان اهواز به پا شد و چه صحنه های عاشورایی " ما رایت الا جمیلا" خلق شد و در حقیقت آنچه در اخبار قابل رویت بود در یک جمله می توان خلاصه کرد که ما خوزستانی ها برخلاف تصویری که دشمنان تکفیری و جهانخوار قصد داشتند آن را جعلی به جهانیان انعکاس دهند. اما ما خوزستانی های ایثارگر در محرم الحرام ۱۴۳۹ با حضور خود در صحنه ثابت کردیم که شیعه علی و ایرانی تر از هر وقت دیگر هستیم و خواهیم ماند.

والسلام
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار