اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
به پاس شجاعت عکاسان خوزستان
شوشان - هادی خوش سیما :

سلاحی قوی تر از کلاشینکف در میدان توحش ِ تروریست ها در روز پایانی شهریور اهواز . سربازانی دوربین به دست در خط مقدم آتش و خون ؛ در مصاف با خشاب های پر شده از تزویر آل سعود ، که با هر شلیک ، خون ِ سربازی بی خشاب و کودکی بی پناه ، بر سیاهی داغ خیابان ، نقش می بست و در مقابل ، با هر « شات » ، پرده از چهره ی کریه تروریست ها کنار می رفت و لنزها راوی حقایقی شدند که هر کدام حدیث مفصلی دارد ؛ روایتی از کودک وحشت زده در آغوش یک سرباز . روایتی از قامت ایستاده ی سربازی که جان پناه یک دختر شد.

روایت چشمان ِ بهت زده و هراسان زنان و دختران بی پناه از توحش چند تروریست . روایت طاهای در خون خفته بر دستان یک نظامی . روایت بانوی عکاسی که بر خاک غلتیده بود اما دوربینش را رها نکرد.

مصاف ماشه و شات در میدان ِ خشاب های خالی سربازان وطن و رگبار تروریست ها . صدای شات ِ دوربین ها پاسخ گلوله ها را داد ؛ توحش مزدوران ، مظلومیت مردمان ایران زمین و شجاعت سربازان بی خشاب ، در مقابل لنز دوربین ها جهانی شد و سرخوشی اربابان تروریست ها دوامی نیاورد. 

عکس ها، جهانی را تکان می دهند و عکاسان خوزستانی در آخرین روز شهریور اهواز ، با شجاعتی دو چندان طبل رسوایی تروریست ها را به صدا درآوردند و در یک روز تلخ ، چهره ای زیبا از شجاعت و همدلی ایرانیان را به تصویر کشیدند ؛ مصاف ماشه و شات . 

به پاس شجاعت عکاسان خوزستان ؛ 

#مهدی_پدرامخو 
#علی_لطیفی 
#بهراد_قاسمی 
#رضا_خبازان
#علی_رضا_محمدی
#محمد_آهنگر 
#علی_معرف 
و...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار