اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
سرپرست هیات کبدی اهواز گفت: شب گذشته در حالی‌که دو تیم کبدی اهواز و رامهرمز در حال انجام تمرین مشترک بودند، این تمرین با مخالفت افرادی از جمله سرپرست هیات متوقف و درگیری ایجاد شد.
هادی فلاحی در خصوص درگیری شب گذشته در حین تمرین مشترک دو تیم اهواز و رامهرمز، اظهارکرد: اول باید بگویم در تمامی سال‌هایی که در حوزه ورزش هستم، همیشه تلاش کرده‌ام به صورت ورزشی رفتار و کار کنم ولی شب گذشته صحنه‌هایی را دیدم که واقعا ناراحت شدم. زیرا عده‌ای مانع از تمرین 50، 60 نوجوان و جوان شدند.

وی ادامه داد: من در یک ماه گذشته با توجه به این‌که سالن کبدی بابک معتمد اهواز شرایط مناسبی نداشت، هزینه‌های بسیاری انجام دادم تا توانستم وضعیت سالن را سر و سامان دهم ولی گویا بدون هماهنگی  این سالن طی یکی دو هفته گذشته به هیات استان داده شده بود که البته من هم به خاطر شرایط کبدی استان حرفی نزدم و سکوت کردم.

سرپرست هیات کبدی اهواز عنوان کرد: به تازگی نیز سرپرست هیات کبدی خوزستان انتخاب شد که ما هم از این موضوع خوشحال شدیم ولی متاسفانه طی دو سه هفته گذشته فضایی در کبدی خوزستان به وجود آمد که ترس ما این بود که این موضوع به کبدی نوپای اهواز سرایت نکند که متاسفانه این اتفاق افتاد و شب گذشته شاهد درگیری و متوقف شدن تمرین تیم اهواز و رامهرمز بودیم.

وی افزود: ما در حال تمرین بودیم که به یکباره سرپرست هیات کبدی خوزستان به همراه چند آقای دیگر وارد سالن شد و شروع به سر و صدا کردند و گفتند شما در این زمان حق تمرین ندارید و همین باعث ایجاد رعب و وحشت در بین بازیکنان شد. من هم تلاش کردم تا آقای آل‌کثیر را آرام کنم و ادامه صحبت‌ها در بیرون از سالن تمرین صورت بگیرد تا بیش از این جو تمرین و سالن به هم نریزد.

فلاحی گفت: آقای آل‌کثیر با خود یک مامور نیروی انتظامی را هم به سالن آورده بود و جالب است که او مامور نیروی انتظامی را برای زیرمجموعه خود به سالن آورد. من هم به او گفتم که این رسمش نیست و حتی به او توضیح دادم اگر خطایی از سوی من باشد و تایم تغییر کرده است، من متوجه این موضوع نبوده‌ام و جالب این است که مربیانی که تایم تمرین مربوط به آن‌ها بود نیز اذعان داشتند که اکنون مشکلی با تمرین شما در این ساعت نداریم.

وی عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که آقای حسینی، رییس اداره ورزش و جوانان اهواز به سالن آمد و بازیکنان را که ترسیده بودند، آرام کرد. من هم تنها ترسم این بود که خدا ناکرده مشکلی برای کسی پیش نیاید و قطعا اگر دوستان ورود نمی‌کردند، شرایط بدتر از این هم می‌شد.

سرپرست هیات کبدی اهواز گفت: در نهایت در پی این درگیری که سرپرست هیات خوزستان به وجود آورد، ما شرمنده آن بازیکنان و تیم رامهرمز شدیم که از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و شرمنده‌ام که میزبان خوبی برای‌شان نبودیم.

وی تاکید کرد: من از نوجوانان و جوانان هیچ هزینه‌ای بابت آموزش کبدی نمی‌گیرم و فکر می‌کنم ایجاد چنین مشکلاتی برای من مربی که این‌گونه کار می‌کنم، سزاوار نیست. انتظار داشتم حرمت من مربی که سابقه حضور در مسابقات آسیایی و جهانی را دارم، حفظ شود که این‌گونه نشد. به هر حال خدا را شکر می‌کنم که در نهایت موضوع ختم به خیر شد.

فلاحی خاطرنشان‌کرد: من شرایط تمام نوجوانان و جوانانی که با آن ها کار می‌کنم را می‌دانم و اگر یکی از این بازیکنان از ورزش فاصله بگیرد، خدا می‌داند که چه آینده‌ای در انتظارش است. اکنون باید سالن ورزشی، مکانی امن برای یک ورزشکار باشد، نه این‌که کسی با مامور و با افراد گردن‌کلفتی وارد سالن‌های ورزشی شود.

وی گفت: مسوولان نیز باید با گزینش خیلی بهتری افراد را برای مسوولیت‌ها و سمت‌های مختلف انتخاب کنند و چگونه می‌شود فردی که هیچ شغلی ندارد، به عنوان سرپرست یک هیات انتخاب شود؟ افراد باید دارای مقبولیت بوده و مورد تایید خانواده آن رشته باشند. انتظار داریم اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار