اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
معاون طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به سهم 6 هزار میلیارد ریالی استان از دستورالعمل اجرایی تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی، گفت: دستورالعمل اجرایی تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی سال 97 توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان‌ها ابلاغ شده است.
مهرام روانبخش اظهار کرد: دستورالعمل اجرایی تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی سال 97 توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان‌ها ابلاغ و جلسه هماهنگی با استانداری و بانک‌های عامل استان در هفته گذشته برگزار شد.

وی افزود: جلسات کارشناسی بررسی این طرح‌ها در هفته جاری در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تشکیل می‌شود و در خصوص این دستورالعمل تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

روانبخش تصریح کرد: این تسهیلات در بخش صنعت برای صاحبان واحدهای دارای جواز با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد و واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری جهت تامین سرمایه در گردش و نوسازی صنایع تبدیلی و تکمیلی دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی و واحدهای دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در قالب طرح رونق تولید سال 97 و از طریق ثبت‌نام در سامانه بهین یاب فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات شامل صنوف تولیدی نیز می‌شود و امیدواریم با تشکیل جلسات مستمر کارشناسی و تعامل بانک‌های عامل در جذب طرح‌ها و تسهیل در امر وثیقه‌سپاری و هدایت و راهنمایی صحیح متقاضیان بتوانیم سهم تسهیلات سال جاری که مبلغ 6 هزار میلیارد ریال است و نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است را جذب کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار