اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
بن عباس مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:
بن عباس افزود: البته به مقدار 160 تن هم تا پنج شنبه وارد استان می شود، ضمن این که کارخانه مجید نیز از روز یکشنبه کار توزیع را شروع کرده و به صورت روزانه تا سقف 15 تن توزیع را انجام می دهد.















بن عباس با اشاره به رفع کمبودهای بازار استان خبر داد: رب گوجه به مقدار نیاز بازار در حال توزیع است
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از رفع کمبودهای استان در حوزه بازار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان، امید بن عباس با اشاره به کمبود رب گوجه فرنگی در هفته گذشته که بخشی از آن ناشی از افزایش تقاضای مصرف کننده بود، گفت: حدود 40  تن رب گوجه دراهواز و خرمشهر در حال توزیع در فروشگاه هاست که 24 تن آن به اهواز و 15 تن به خرمشهر رسیده است.
بن عباس افزود: البته به مقدار 160 تن هم تا پنج شنبه وارد  استان می شود، ضمن این که  کارخانه مجید نیز از روز یکشنبه کار توزیع را شروع کرده و به صورت روزانه تا سقف 15 تن توزیع را انجام می دهد.
بن عباس با اشاره به پیگیری شبانه روزی مدیران حوزه اقتصادی درتنظیم بازار گفت: تشكيل قرارگاه ٢٤ ساعته فرماندهي اقتصادي استان به دستور استاندار خوزستان، ایجاد کارگروه ها و بازدیدهای شبانه روزی برای تامین کالای مورد نیاز استان در حال انجام است و تلاش همه مسئولان نیز برای ایجاد و حفظ آرامش در جامعه است، البته برای دستیابی به این آرامش به همراهی مردم خوب استان هم نیاز داریم که خوشبختانه پس از اتفاقات هفته گذشته، مردم همراهی خوبی با مسئولان داشتند.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان این که پیگیری ها برای رفع کمبودها ادامه دارد، گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که مسئولان حوزه اقتصادی برای تنظیم بازار و ایجاد آرامش در جامعه از تمام ظرفیت ها استفاده می کنند

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار