اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: با توجه به شرایط قیمت مرغ و گوشت در بازار و به منظور تنظیم بازار در حال توزیع مرغ و گوشت در استان هستیم تا بتوانیم قیمت‌ها را کنترل کنیم.
هادی سلامات با اشاره به وضعیت قیمت مرغ کشتار روز و گوشت قرمز در بازار اظهار کرد: توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد به منظور تنظیم بازار در استان خوزستان در حال انجام است و به هر میزانی که در استان نیاز باشد، امکان توزیع وجود دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط قیمت مرغ و گوشت در بازار و به منظور تنظیم بازار در حال توزیع مرغ و گوشت منجمد در استان هستیم تا بتوانیم قیمت‌ها را کنترل کنیم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: گوشت قرمزی که به صورت منجمد در بازار توزیع می‌شود، گوشت با کیفیت بسیار خوبی است که از برزیل وارد کشور شده است اما مرغ‌های منجمدی که در بازار توزیع می‌شود تولید داخل هستند. 

سلامات بیان کرد: قیمت فروش هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه 6320 تومان و برای مصرف کننده 6750 تومان است. همچنین قیمت متوسط فروش هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد برزیلی در بازار به صورت مخلوط حدود 28هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تنظیم قیمت گوشت و مرغ در بازار، در حال توزیع این محصولات در استان هستیم و در این راستا هر میزان گوشت و مرغ منجمد که استان نیاز داشته باشد را تامین خواهیم کرد و مشکلی در بحث تامین نیز وجود ندارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار