اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
فرمانده سپاه ولیعصر (عج):
در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران با افتخار آن را جشن خواهیم گرفت.
سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور روز پنج شنبه در رزمایش 30 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان خوزستان در ورزشگاه فولاد آرتا اهواز توضیح داد:امروز بسیجیان برای تبعیت از رهبر معظم انقلاب از دوردست ها به این مکان آمده اند و همه ادارات و دستگاه ها تلاش گسترده ای برای این اجتماع عظیم داشتند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان افزود:  این حضور حماسی پیامی به آمریکا و تروریست ها است که بدانند ما همیشه در صحنه ایم و راه شهیدان را ادامه می دهیم .

وی بیان کرد: امید است همه بسیجیان استان و ملت ایران به سلامتی و صحت راه شهدای والا مقام را ادامه داده و در 22 بهمن بار دیگر حضوری پرشور داشته باشیم. 

امام جمعه موقت اهواز گفت:  امروز بسیجیان قهرمان پیام مهمی برا دشمنان اسلام و دشمنان امام حسین (ع) و اولاد حسین (ع) در این زمان و مکان مخابره کردند که آن پیام بیعت مجددا با ولایت فقیه بود . 

حجت الاسلام احمد رضا حاجتی تاکید کرد: زنان و مردان بسیجی پیامی را به تاریخ مخابره می کنند که یاران حسین(ع) اگر در محرم آن دوران نبودند در این محرم در سال 97 حضور دارند .

وی یادآور شد: 10 روز پیش شاهد به شهادت رسیدن همشهریانمان بودیم و همچنان این پیام را فریاد میزنیم که ما در کنار حسین هستیم . 

وی گفت: بسیجیان دلاور امروز با بیعت، مجاهد، شهادت طلبی و ایستادن مقابل زورگویی انزجار خود را بار دیگر به آمریکا و اسراییل نشان دادند.

شعار یا حسین ، لبیک یا حسین ، لبیک یا خامنه ای ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر آل سعود مزدور ، هیهات من الذله ، شعار ملت هیهات من الذله در این رزمایش سر داده شد.

ایرنا/


























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار