اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان:
رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان با بیان این‌که تقاضا برای سفرهای هوایی کاهش پیدا کرده است، گفت: افزایش قیمت پروازهای داخلی متاثر از افزایش نرخ دلار نبوده و نیست و عامل این افزایش قیمت‌ها سودجویی برخی از افراد است.
امید خوانساری با اشاره به کاهش رغبت مردم برای استفاده از هواپیما برای سفر اظهار کرد: شرکت‌های داخلی متاثر از شرایط به وجود آمده در بازار، قیمت پروازهای خود را افزایش داده‌اند و این مساله عاملی شده است تا استقبال از پروازهای داخلی کم شود.

وی افزود: موضوعی دیگر در بحث بحث کاهش مسافران این است که همیشه در ماه مهر و با توجه به پایان فصل تابستان مسافرت‌ها کاهش پیدا می‌کند و این مساله باعث می‌شود تا در پروازها شاهد آن باشیم که تعداد مسافران اندک باشد.

رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان تصریح کرد: با توجه به این‌که در گذشته نرخ‌های پرواز عادی بود، تقاضا برای سفر با هواپیما بسیار زیاد بود اما اکنون با بالارفتن نرخ پروازها، تقاضا برای سفرهای هوایی کاهش پیدا کرده است.

خوانساری ادامه داد: بسیاری از افرادی که با هواپیما سفر می‌کردند اکنون با توجه به افزایش قیمت بلیط‌ها برای سفر از قطار استفاده می‌کنند و همچنین سفرهای غیر ضروری نیز کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

وی با بیان این‌که 100درصد هزینه‌های پروازهای داخلی با دلار نبوده که قیمت‌ها به این شکل افزایش پیدا کند، عنوان کرد: افزایش قیمت پروازهای داخلی متاثر از افزایش نرخ دلار نبوده و نیست و عامل این افزایش قیمت‌ها سودجویی برخی از افراد است. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار