اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
عضو هیأت مدیره مجمع عالی کارگران:
محمدرضا راهداری‌زاده با بیان اینکه توان خرید کارگران به شدت سقوط کرده است، گفت: متاسفانه دولت هنوز در بحث تامین سبد معیشت کارگران ورود نکرده و اقدامی در این خصوص انجام نداده است.
محمدرضا راهداری‌زاده اظهار کرد: دولت هنوز هیچ تصمیم‌گیری نکرده است که نتیجه آن در نظر گرفتن سبد معیشتی برای کارگران باشد تا آن‌ها بتوانند در این شرایط سخت، زندگی روزمره خود را بگذارنند.

وی با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران، افزود: با توجه به شرایطی که در خصوص وضعیت معیشتی کارگران وجود دارد، متاسفانه دولت در بحث سبد معیشت کارگران نیز ورود نکرده و اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

عضو هیأت مدیره مجمع عالی کارگران ایران تصریح کرد: اولین خواسته جامعه کارگری در بحث بهبود شرایط زندگی آن است که قیمت‌ها به فروردین ماه 97 بازگردد و اندکی این گرانی‌ها کاهش پیدا کند. علی رغم این‌که در حال حاضر شاهد کاهش قیمت دلار هستیم اما همچنان کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، گران هستند.

راهداری زاده عنوان کرد: با توجه به این‌که قیمت اقلام اساسی همچنان در بازار بالا است، توان خرید کارگران به شدت سقوط کرده است و آن‌ها نمی‌توانند به راحتی زندگی روزانه خود را سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید بتواند بازار را تنظیم و کنترل کند تا جامعه هدف ما که کارگران هستند، بتوانند نیازهای خود را تامین کنند و با توجه به کاهش ارزش پولی به وجود آمده نسبت به تامین کالاهای اساسی خانواده خود اقدام کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار