اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
امام جمعه اهواز:
اکنون شورای نگهبان در پیچ تاریخی قرار گرفته و باید در بررسی CFT دقت زیادی به خرج دهد تا به دست خودمان کلاهی بر سر خود نگذاریم.
آیت‌الله محمدعلی موسوی جزایری اظهار کرد: رهبر انقلاب برای ما شاخصه‌ای تعیین کرده و آن این است که نباید به دشمن خوشبین باشیم و همیشه باید به آنها شک کنیم.

وی در رابطه با کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (CFT)، عنوان کرد: در این کنوانسیون حقیقتاً هم جای شک هست؛ ما خود در حال مبارزه با تروریسم هستیم؛ اگر مقصود این کنوانسیون تروریست‌های واقعی باشد ما برای مقابله با آنها پیش قدم هستیم اما حرف ما این است که تروریسم در این کنوانسیون بر چه مبنایی تعریف می‌شود و چگونه تفسیر می‌شود؟ اگر در سازمان ملل سپاه قدس، حشدالشعبی و حزب الله را به عنوان تروریست معرفی کنند مجلس با تأیید این مصوبه چه می‌خواهد بکند؟!

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در متن کنوانسیون اگر تروریسم واقعی تعریف شود ما مشکلی نداریم مانند داعش و طالبان؛ لذا نباید در متن ابهامی وجود داشته باشد که فردا بر علیه خود ما تفسیر شود.

وی افزود: مسئله مبهم دیگر این مصوبه آن است که دست دشمن را برای ورود و نظارت بر منابع مالی ما باز می‌کند که مسئله حساسی است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در این رابطه هم بررسی دقیق صورت گیرد.

جزایری عنوان کرد: الان مجلس لایحه الحاق ایران به این کنوانسیون را تصویب کرده و تمام تأکیدات ما متوجه شورای نگهبان است که در پیچ تاریخی قرار گرفته و باید دقت زیادی به خرج دهد تا به دست خودمان کلاهی بر سر خود نگذاریم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار