اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
نماینده آبادان در مجلس:
جلیل مختار گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس پس از تایید تخلفات انجام‌گرفته در جذب نیروهای غیر بومی در فاز دوم پالایشگاه آبادان و مغایرت اقدامات انجام‌گرفته، موضوع را به هیات رییسه مجلس گزارش داد.
جلیل مختار با اشاره به سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آبادان برای بررسی بحث استخدام غیر بومی‌ها در فاز 2 پالایشگاه آبادان اظهار کرد: زمانی که فاز دوم پالایشگاه آبادان اجرایی شد، متاسفانه کارهایی بر خلاف ماده 47 برنامه توسعه در آن انجام گرفت و افراد غیر بومی در پالایشگاه جذب شدند.

وی افزود: در این زمینه تذکرات شفاهی و کتبی به آن‌ها داده شد تا وضعیت را اصلاح کنند. همچنین بازرسی وزارت نفت نیز به این موضوع ورود کرد و آقای زنگنه نیز دستورالعمل اجرایی بکارگیری نیروها را بر اساس ماده 47 به آن‌ها ابلاغ کرد اما مسوولان پالایشگاه بی توجه به همه این مسایل کار خود را کردند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای پیگیری این مسایل از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درخواست کردم تا جلسه‌ای را برای پیگیری مساله جذب نیروهای غیربومی در فاز دوم پالایشگاه آبادان تشکیل دهد. در این راستا در آن جلسه تصمیم گرفته شد تا بررسی میدانی از پالایشگاه در خصوص مسایل مطرح شده انجام بگیرد.

مختار ادامه داد: روز گذشته اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور در شهرستان آبادان روند جذب نیرو در فاز دوم پالایشگاه این شهرستان را بررسی و در خصوص مسایل مطرح شده در بحث جذب نیروهای غیربومی جلسه‌ای را برگزار کردند.

وی عنوان کرد: در این جلسه پس از ارائه گزارش‌ها و آمارهای مستند، کمیسیون اجتماعی مجلس تخلفات انجام‌گرفته در خصوص جذب نیروی غیربومی در فاز دوم پالایشگاه آبادان را محرز دانست. 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس پس از تایید تخلفات انجام‌گرفته در جذب نیروهای غیر بومی در پالایشگاه آبادان و مغایرت اقدامات انجام‌شده با برنامه توسعه ششم کشور، موضوع را به هیات رییسه مجلس گزارش داد تا هیات رییسه مجلس در این خصوص تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهد.
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
comment
0
0
comment با سلام وتشکر از گذاشتن این خبر- متاسفانه در استان خوزستان هر چه کمبود و ناملایمات و بدی آب وهوا و ریز گردها و گرمای طاقت فرسا و عقب ماندگیها و عدم توسعه ی استان برای مردم خوزستان است ولی بهره مندی از مواهب استخدام برای سایر استانهای برخوردار کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار