اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
با عنوان «صبحی با قیصر شعر ایران» در گتوند برگزار شد؛
نشست مشترکی متشکل از شعرای شهرهای گتوند و امیدیه جمعه ۱۳ مهرماه ۹۷ در محل فرهنگسرای اندیشه شهرستان گتوند برگزار شد.
مجتبی رحیمی:
به گزارش خبرگزاری شوشان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نشست مشترک انجمن شعر گتوند و امیدیه با عنوان «صبحی با قیصر شعر ایران» در گتوند برگزار شد.


رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند گفت: به منظور تبادل فرهنگ و هنر و ادب شهرهای خوزستان و آشنایی علاقه مندان حوزه ادبیات با آثار هنرمند نام آشنای کشورمان دکتر قیصرامین پور نشست مشترکی متشکل از شعرای شهرهای گتوند و امیدیه جمعه ۱۳ مهرماه ۹۷ در محل فرهنگسرای اندیشه شهرستان گتوند برگزار شد.

بهداروندی ضمن تشکر از یعقوب نگهداری رئیس اداره میراث فرهنگی گتوند، مهدی درویش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه و سجاد خسروی مسئول انجمن شعر دکتر قیصر امین پور بابت تعامل و همکاری در برگزاری این نشست تخصصی صمیمی افزود: تعامل و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاداسلامی با هنرمندان در تمامی عرصه ها می تواند در ایجاد بستری مناسب برای تبادل اطلاعات فرهنگی هنری و ادبی تاثیرگذار باشد، که امیدواریم با همدلی و همکاری بتوانیم گام های خوبی در مسیر شکوفایی و ترویج فرهنگ و ادبیات ایرانی - اسلامی در کشور برداریم.


دبیر شورای فرهنگ عمومی گتوند با اشاره به اینکه ما نمی توانیم نقش هنر را در تحولات زندگی بشر نادیده بگیریم، اظهار کرد: هنر تعاریف و ارکانی مشترک در بین هنرمندان دارد و تعامل، همکاری و وحدت و استفاده از اطلاعات و آموزه های ادبی و هنری یکدیگر در شناخت اصول  مفهوم فرهنگ و هنر تاثیر بسزایی در درک و تعریف صحیح آن خواهد داشت.

بهداروندی ادامه این روابط فرهنگی و هنری و ارائه آثار یکدیگر را در شهرهای خوزستان مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: شعرا و هنرمندان خوزستان ریشه های جدا نشدنی یکدیگر هستند و من به خود می بالم که خدمت گذار آنها هستم و خدا را شاکریم که استان خوزستان همواره خاستگاه هنرمندان نامی در تمامی عرصه های هنری بوده و استان خوزستان  در حوزه فرهنگ و هنر همواره از جایگاه والایی برخوردار بوده و هست.

گفتنی است شعرای گتوند و امیدیه پس از شعرخوانی و نقد آثار قیصر شعر ایران بر آرامگاه شاعرنامی کشور دکتر قیصرامین پور حاضر شدند و به مقام شامخ وی باقرائت فاتحه ادای احترام کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار