اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
عضو شورای اسلامی شهر آبادان؛
آبادان - شوشان ؛ عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: اگر طی یک الی دو هفته آینده باران ببارد آبروی همه ما خواهد رفت. اکنون با وجود هوای شرجی که هنوز باران هم نیامده مردم شکایت می‌کنند که با مشکلات بسیاری مواجه هستیم وای به روزی که باران هم ببارد.

شوشان آبادان؛ به گزارش خبرنگار شوشان در آبادان ؛ خلیل جنامی در جلسه بررسی فنی و حقوقی پروژه های ذوالفقاری که با حضور ۷ عضو دیگر شورای شهر، شهردار، معاونت فنی و عمرانی و مدیرعامل جدید سازمان عمران شهرداری آبادان در سالن جلسات ساختمان شورا برگزار شد اظهار کرد: در بازدیدی که به اتفاق تعدادی از اعضای شورای شهر از پروژه ذوالفقاری داشتیم به آقای نژاد میری که ناظر سازمان منطقه آزاد اروند در پروژه ها بود گفتیم که شما از کف‌پوش‌هایی استفاده کردید با قطر دو و نیم سانت و از همه مهم تر از بی کیفیت ترین و بنجل ترین کفپوش ها استفاده کردید.

وی افزود: در این پروژه از کفپوش های استفاده کردند که چندین سال در یکی از انبارهای آبادان دپو شده بود که این نیز خیانت به مردم آبادان است!

جنامی با بیان اینکه ما داریم به مردم آبادان ظلم می کنیم، گفت: بنده متولد ذوالفقاری هستم اما این که بخواهم از هر قسمت شهر چشم پوشی کنم به مردم آبادان خیانت کرده ام.

وی خاطرنشان کرد: مگر نه اینکه در قرارداد منعقده، پیمانکار مکلف است از کفپوش های ۴ و نیم سانتی متری و متراژ مشخص استفاده کند؛ پس این چگونه است که پیمانکار از کفپوش دو و نیم سانتی با کیفیت نامرغوب استفاده می کند و کسی جلوی آن را نگرفته است.

وی افزود: مگر آقای نژاد میری ناظر منطقه آزاد در این پروژه نیستند؟ چرا ابتدا که این موضوع را به ایشان اطلاع دادیم گفته که چنین چیزی نباید انجام شود و گفتند یک ریال هم بابت این کار پرداخت نخواهیم کرد. وقتی که این موضوع را به جناب شمخانی اطلاع دادم، ایشان هم اعلام کرد هیچ مبلغی بابت آن پرداخت نخواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان در بخشی از سخنان خود به این موضوع پرداخت و بیان کرد: چرا قبل از آنکه شهردار بیاید آقای نژاد میری گفتن این کفپوش ها خوب نیستند و بی کیفیت هستند؟ اما پس از رویت جناب شهردار نظرشان و حرف خودشان را عوض کردند؟

وی افزود: این نشان از آن دارد و مشخص است که با یک پرخاش جناب شهردار، آقای نژاد میری که کارمند ایشان در جایی دیگر هستند فورا رنگ عوض کنند و حرفشان را تغییر بدهند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهردار آبادان گفت: این درست نیست جناب شهردار! ما داریم به مردم آبادان خیانت می کنیم، شما می توانستید همانجا بگویید از کفپوش های چهار و نیم سانتی استفاده کنند و کفپوش ها و دو و نیم سانت را عودت دهید.

جنامی خاطرنشان کرد: ضرر کفپوش های دو و نیم سانتی را همان کسی باید بدهد که آنها را آورده زیرا ما به کسی تعهد ندادیم که ضررشان را جبران کنیم. جناب حمیدپور در آنجا اعلام کردند که متراژ پروژه را بیشتر می کنیم اما متاسفانه این کار را هم انجام ندادند.

وی با بیان آغاز فصل بارندگی از دو هفته آینده، تصریح کرد: اگر طی یک الی دو هفته آینده باران ببارد آبروی همه ما خواهد رفت. جناب شهردار جوابتان به مردم ذوالفقاری چیست؟ اکنون با وجود هوای شرجی که هنوز باران هم نیامده مردم شکایت می‌کنند که با مشکلات بسیاری مواجه هستیم وای به روزی که باران هم ببارد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به لایروبی های انجام نشده در پروژه ها، اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه هنوز لایروبی ها هم اجرا نشده چگونه می‌خواهید پاسخگوی مردم ذوالفقاری باشید؟ اکنون آسفالت خیابان‌هایی هم که سالم بودند با توجه به شروع این پروژه خراب شده اند. امروز شاهد آن هستیم در ۳۰ متری ذوالفقاری فاجعه ای به بار نشسته و آن منطقه را تبدیل به قبرستان کرده که امیدواریم منطقه ذوالفقاری نیز از این وضعیت هر چه سریعتر خارج شود.

گفتنی است در این نشست خلیل جنامی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر آبادان در خصوص نامگذاری یکی از خیابانهای اصلی شهر آبادان به پاس خدمات پروفسور کیوان مزدا یکی از برجسته ترین جراحان ستون فقرات دنیا و از پزشکان نیکوکار و همچنین فرزند آبادان که ۱۲ مهرماه جاری دیده از جهان فرو بست پیشنهاد داد که مورد تایید اعضا قرار گرفت.


انتهای پیام/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار