اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
غلامرضاجعفری

می گویید چند سال بودند و انگار هیچ نبوند؟ میگویید آب و برق و هوا و همه چیزمان هیچ؛ حتی پنجاه نفر استخدام جایی نکردند؟ لطفا تلخ نباشید وانشاالله در دور بعدی که رییس هم شوند یک جا صد نفر استخدام میکنند، البته مهم نیست که در طول چهار سال بودنشان، این پنجاه نفر از گرسنگی و بیکاری ممکن است تلف شوند، به هر حال ایشان در چهارسال بعدی جبران مافات میکند و به جای پنجاه، صد نفر استخدام می کند، حالا فرض کنیم در دوره دوم هم نتوانست این صد نفر را استخدام کند، دیگر مطمئن باشید در دوره سوم به جای صد، دویست نفر استخدام می کند؛ ممکن است بگویید در طول هشت سال این صد نفری که منتظر استخدام و خوردن لقمه ای نان و اندکی اب تصفیه‌اند، از زور بیکاری و گرسنگی و تشنگی هلاک خواهند شد، خوب این که امری طبیعی است بالاخره توسعه هزینه هایی دارد ناگزیر، و از همین هزینه ها مرگ برخی دیگر است.

ما مطمئنیم که ایشان در دوره سوم دویست نفر به جای صد نفر استخدام میکند، اما بیاییم به عنوان یک انسان واقع نگر، فرض کنیم که آسمان ابری بشود و زمین زلزله بیایید و کارون در اثر معجزه ای سیل شود و خلاصه عالم و آدم به هم بریزند و در نتیجه ایشان علیرغم تلاش، توجه کنید علیرغم تلاش، نتوانست با توجه به فرضی که گفته شد، و میدانید که حتی فرض محال هم محال نیست، خلاصه به همان دلایل نتوانست دویست نفر را جایی بفرستد؛  اما به ضرس قاطع در دوره چهارم ردخور ندارد که ایشان به جای دویست،چهار صد نفر استخدام خواهد کرد، چهار صد نفر به جای دویست نفر! تصور نمی کنید معامله خوبی باشد؟! ایشان هی باشد و کاری نکند و در یک بار هر آنچه انجام نداده را دوبرابر تقدیم کند، معامله ای بهتر از این سراغ دارید؟!
ها این دیگر بهانه آوردن است! یعنی بعد از چهار دوره بازنشسته می شود و کاری نمی تواند بکند؟! چه کسی گفته بازنشسته می شود؟! انگار شما خبرها را نخوانده اید! نمایندگان مجلس در تحقیقی علمی ثابت شده که مغزشان پیر نمی شود، در نتیجه خرفت نمی شوند، جسمشان کهنه نمی شود در نتیجه همیشه مثل تارزان میتوانند بالا و پایین بپرند، بین خودمان هم باشد که حتی می توانند برای سومین و چهارمین و ... به فکر تجدید فراش باشند؛ پس بازنشستگی در کارشان نیست و می توانید مطمئن باشید که چهار صد نفر به یقین سرکار خواهند رفت، اصلا چطور است قول بدهیم ایشان یک زمین کشاورزی بزرگ چند صدهزار هکتاری بگیرد، فکر باطل نفرمایید و نگویید رانت، رانت کدام است؟ ایشان زمین را میگیرد تا از همین حالا چهارصدنفر را استخدام کند علی برکت الله، خوب است؟ راضی هستید؟ تمام است دیگر؟ پس لطفا بروید به اهل و عیال هم بگویید آن شناسنامه های قشنگتان را آماده کنند، تقریبا چیزی به انتخابات نمانده ، فقط چهار صد پانصد روز دیگر، لطفا شناسنامه های خود را گم نکنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار