اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
بن عباس در خصوص ثبت 105 قلم کالای مشمول در سامانه انبارها گفت: قرار بود صاحبان کالا نسبت به ثبت اطلاعات موجودی ورود و خروج کالا اقدام کنند و اگرتخلفی صورت گرفته برخورد لازم صورت گیرد، آیا بنکداران ورود و خروج کالا را ثبت می کنند؟ اگر این اقدام انجام نمی شود، طبق مهلت یک هفته ای که به آن ها داده شده، باید با متخلف برخورد شود. هیچ عذری هم پذیرفته نیست















جلسه قرارگاه فرماندهی اقتصادی  با موضوع پیگیری مصوبات قبل در محل سالن اجتماعات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندای خوزستان، در این جلسه به موضوعاتی از قبیل ثبت اطلاعات موجودی و ورود و خروج کالاها در سامانه انبارها، میزان مصرف گوشت سردخانه ای و منجمد استان، نظارت و بازرسی کارخانه شیر پگاه بر توزیع استانی تمامی محصولات آن شرکت، تامین نیاز اقلام و کالاهای مراکز آموزشی و رفع مشکل انباشت غلات، کود و سایر نهادهای کشاورزی در بندر امام خمینی مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان دراین جلسه به اعضای قرارگاه هشدار داد: طبق ابلاغ استاندار خوزستان قرارگاه فرماندهی ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی است، یعنی طی طریق اداری معنا ندارد و اگر لازم بود نیمه شب هماهنگی برای انجام کاری صورت بگیرد باید همان نیمه شب انجام شود و اگر کسی نمی تواند مصوبه ای را در قرارگاه فرماندهی اقتصادی اجرا کند، اعلام کند که نمی تواند تا برای سازمان متبوعش مصوب نشود.
امید بن عباس با تاکید بر این که مصوبات قرارگاه فرماندهی اقتصادی لازم الاجراست، اظهار کرد: اگر دستگاهی مصوبات جلسات قرار گاه فرماندهی اقتصادی را انجام نداد، در جلسات بعدی حاضر نشود. قرار نیست که در این جلسات فشرده، موضوعی را مصوب کنیم و مصوبه را رها کنیم، زمان هم بگذرد و کاری هم انجام نشود، قرارگاه تشکیل داده ایم که کار مردم را انجام دهیم و شرایط را در حالت تعادل نگه داریم.
بن عباس در خصوص ثبت 105 قلم کالای مشمول در سامانه انبارها گفت: قرار بود صاحبان کالا نسبت به ثبت اطلاعات موجودی ورود و خروج کالا اقدام کنند و اگرتخلفی صورت گرفته برخورد لازم صورت گیرد، آیا بنکداران ورود و خروج کالا را ثبت می کنند؟ اگر این اقدام انجام نمی شود، طبق مهلت یک هفته ای که به آن ها داده شده، باید با متخلف برخورد شود. هیچ عذری هم پذیرفته نیست
وی اضافه کرد: این که بدانیم کالاها در کدام انبار و به چه میزان و چه نوع کالایی موجود است، همین برای برنامه ریزی ورود کالا و پیش بینی های لازم ، کافی است.اگر اقلام انبارها در سامانه ثبت نشود کالا تحت عنوان احتکار تلقی می شود و برخورد قانونی با محتکران صورت گیرد
بن عباس در خصوص ارائه اطلاعات و آمار گوشت سردخانه های استان به طور مستمر به کمیته زنجیره تامین و توزیع کالا عنوان کرد: کمیته رصد و پایش، برآوردی را در خصوص گوشت منجمد مبنی بر میزان مصرف استان انجام دهد.
وی تاکید کرد: به یک سطح موجودی قابل اتکا در استان نیاز داریم و باید تلاش بر این باشد که میزان دریافتی بیشتر شود تا بتوان یک برنامه ریزی صحیح  برای تامین در نظر گرفت و یا اگر به حداقل موجودی رسید، بتوانیم پیگیری بعدی را برای تامین انجام بدهیم.
 مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در بخش دیگر سخنان خود در خصوص مصوبه شیر پگاه هم گفت: با توجه به اعتصاب کامیون داران، شرکت شیر پگاه مکلف شده بود محصولات خود را تمام و کمال در استان توزیع کند طبق این مصوبه، این شرکت موظف است تمام تولیدات خود را تا اطلاع ثانوی صرفاً در استان خوزستان توزیع کند لذا باید بررسی لازم جهت اجرای مصوبه و تامین لبنیات استان به عمل آید.
 بن عباس عنوان کرد: سازمان صنعت معدن و تجارت و کمیته بازرسی نظارت موظف است نظارت کند که آیا محصولات شیر پگاه در استان توزیع می شود یا خیر؟ باید آمارتولید شرکت ومراکزتوزیع، اخذ وبازرسی شود
وی همچنین در خصوص تامین نیاز اقلام مراکز آموزشی گفت: با توجه به شرایط روز، به دستور استاندارخوزستان و مصوبه قرارگاه، تمام اقلام مورد نیاز مراکز آموزشی توسط قرارگاه تامین شود و اقلامی که دولت دارد با قیمت های دولتی تامین ‌کند، اقلامی هم که دولت تامین نمی‌کند، پشتیبانی مراکز آموزشی از طریق بنکداران به سر منشاء اصلی متصل شوند تا بتوانند با قیمت مناسب خرید کنند. همچنین برای تامین ماهی مورد نیازبه اداره کل شیلات ابلاغ شود تا نیاز آن ها تامین شود. در تمامی اقلام باید حداقل نیاز۲ماه آینده را تحویل بگیرند. در خصوص تامین روغن هم به کارخانه روغن ساعی دزفول معرفی شوند تا بتوانند روغن را با قیمت مناسب دریافت کنند. در نهایت گزارش توزیع اقلام به بازرسی صنعت، معدن و تجارت و بازرسی استانداری ارائه شود تا در چنین جلساتی، اعضای قرارگاه صحت و سقم موارد انجام شده را تایید کنند.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص انباشت غلات کود و سایر نهادهای کشاورزی در بندر امام خمینی بر اتخاذ تمهیدات لازم جهت تسریع تاکید کرد و گفت: پیگیری لازم از طریق جهاد کشاورزی و دامداری انجام شد که در این خصوص آمارها نشان دهنده این است که چراغ وضعیت حمل و نقل سبزاست. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار