اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
بن عباس مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان :
امید بن عباس با اشاره به ایام اربعین و حضور پرشور زوار ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: توافقاتی بین دو کشور ایران و عراق صورت گرفت که بر مبنای آن توافقات، در ایام اربعین، مرزها برای استفاده تجاری تعطیل هستند.















مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مرز های شلمچه و چذابه از روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه برای استفاده تجاری تعطیل هستند.

امید بن عباس با اشاره به ایام اربعین و حضور پرشور زوار ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: توافقاتی بین دو کشور ایران و عراق صورت گرفت که بر مبنای آن توافقات، در ایام اربعین،  مرزها برای استفاده تجاری تعطیل هستند.

بن عباس افزود: با توجه به توافقات بین دو‌کشور، از صبح چهارشنبه۲۵ مهرماه ۹۷ هیچ گونه باری اجازه ورود به مرز چزابه را ندارد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و‌توسعه منابع استانداری خوزستان ادامه داد: کامیون هایی که تا امروز به مرز وارد شدند و در مرزها هستند، با فعالیت شبانه‌روزی دستگاه‌های ذیربط در مرز هر چه سریعتر و  با اولویت بارهای فاسد شدنی و مواد غذایی از کشور ترخیص و وارد عراق می شوند .
وی عنوان کرد: مرز در ساعات آینده از ماشین های تجاری خالی می‌شود و تجار و بازرگانان همانطور که قبلا هم اطلاع رسانی شد؛ صرفاً از طریق بندر خرمشهر می‌توانند صادرات خود را به بندر ام القصر یا بندر بصره عراق انجام دهند .

وی تاکید کرد: همه دستگاه های دولتی و تجار و بازرگانان از اعزام کالا به مرزهای شلمچه و چزابه جداً خودداری کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار