اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۲۱۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
... انحصار فروش شکسته شود. عملکرد انبارها شفاف شود. پروژه ها به صورت واقعی اجرا شود و از پیمانکاران و نیروهای بومی به عدالت استفاده شود. با جسارتی که دارید، ورای بروکراسی دست و پاگیر اداری باشید

شوشان – جمشید مفاخر : می گفتند خوزستانی نیست، در حالی که تک تک سلول های این استان را می شناسد، در آن بزرگ شده، با آن زندگی کرده و در مرزهای این خطه علیه دشمن جنگیده و خون دل خورده... مگر می شود شیر زنی عرب، مادرت باشد و خوزستانی محسوب نشوی!

می گفتند فعالیت مرتبط نداشته و تخصص لازم برای مدیریت شرکت توسعه نیشکر را ندارد! مگر می شود قدم به قدم مزرعه های آن را بشناسی، با پیچ و مهره صنعتش خو گرفته باشی، بوی نی های سوخته نوستالوژی تو باشد، از پیشگامان مبارزه با انحصار بازار شکر در دست خواص باشی و اینگونه تو را متهم به ندانستن کنند!؟

می گفتند فسادش آنچنان است و فعالیت سیاسی اش اینچنین...! تاییدیه های دستگاه نظارتی و امنیتی، این توطئه تخریب کنندگان را نیز که منافعشان در خطر بود، خنثی کرد.

تخریب ها بسیار بود و هست و حوصله مخاطب کوتاه. اما آنچه اکنون اهمیت دارد انتصاب شایسته دکتر نادری یکتا به سمت مدیر عاملی مجموعه ای حساس برای خوزستان و خوزستانی است که می تواند تغییری بنیادی در سرنوشت معیشتی چند هزار خانواده خوزستانی که سهمشان از یدک کشیدن اسم خانواده توسعه نیشکر، فقط کارگری و گاهی هم حقوق و مطالبات عقب افتاده قشر کارگر است، ایجاد کند. حتما می دانید که تا چه اندازه شکرستان خوزستان نیاز به تغییرات بنیادی در عرصه مدیریت دارد. تغییر مدیرانی موروثی که امیدواریم توصیه نامه ها از تهران و از جانب رجال مملکتی، تاثیری روی نظر شما برای باقی ماندن بر صندلی هایشان نداشته باشد و بالاخره شما آن شخص مورد نظری باشید که قرار هست پایه های میز و صندلی این دلبستگان به ریاست را تکان دهید و واژگون سازید. مردم روی توانمندی، شجاعت، بصیرت و تدبیر شما حساب کرده اند... کارنامه درخشان شما ثابت کرده است که خوزستان می تواند امیدوار باشد که با حضور شما، پست های مدیریتی به شایسته سالاری تعلق گیرد و خوزستانی ها سهم عمده ای در این انتصابات داشته باشند و عواید و فواید تجارت این محصول شیرین از تهران به مردم خوزستان که صاحبان اصلی و محق محصول این شکرستان هستند، بازگردد. انحصار فروش شکسته شود. عملکرد انبارها شفاف شود. پروژه ها به صورت واقعی اجرا شود و از پیمانکاران و نیروهای بومی به عدالت استفاده شود. با جسارتی که دارید، ورای بروکراسی دست و پاگیر اداری باشید، اما به سان برخی از مدیران قبلی، مقابل قانون نباشید.

همه دلخوشیم به ارتباط گرم و صمیمی که با اقوام مختلف از قبیل عرب، لر، بختیاری و غیره دارید و امیدواریم از این مشروعیتی که از جانب بزرگان قبایل و طوایف برای شما به لطف خدا ایجاد شده است، بهترین بهره را ببرید و از آن در مسیر حل اختلاف های فرسایشی و کهنه ای که بر اثر تصمیمات مدیریتی غلط و گاهی وقت ها مغرضانه که در طول زمان برای همسایگان شرکت کشت و صنعت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ایجاد شده است و هنوز هم باقی مانده، به بهترین شکل استفاده کنید.

این ها بخشی از خواسته های مردمی دردمند است که نه تنها در طول مدیریت یکپارچه 12 ساله محقق نشد که در طول این 8 ماه سرپرستی هم اثری از تغییرات در آن رخ نداد که دلگرم کننده باشد. اما حالا همه به مدیری توانمند و شایسته که از مسیر صحیح، بدون تبانی و با دست خالی تلاش کرد، در مقابل همه تخریب ها و تهمت ها سکوت کرد و صبوری نمود تا توانست خود را به تصمیم گیرندگان ثابت نماید، چشم امید بسته اند تا مرهمی باشد بر درد هایشان و امیدی باشد بر خواسته هایشان.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۷
comment
comment
حبیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
comment
0
0
comment شناخت سلولهای خوزستان دلیلی بر خوزستانی بودن ایشان نیست، این آسمان وریسمان بافتن چه توجیهی دارد، جهت اطلاع شما که ایشان ازهمشهریان [...] هستند که او هم با قلم متملقانی دگر ابتدا تذهیب شد و سپس روسیاهیش برای انان ماند...
شوشان [...] منتشرکنید حتی اگر خصوصی برای مفاخر بفرستید.
مدیر پایگاه احتمالا بتوان با ادبیات محترمانه تر نیز سخن گفت. نشر دادیم تا منطق تان معلوم شود
comment
مجید سعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
comment
0
0
comment یک طرفه به قاضی نرویم. نه اولین های صدر مطلب را بدون دلیل و مدرک بپذیریم و نه ذیل آن را زود باور کنیم. این قصه سر دراز دارد. خواهش من این است که این نظر چاپ شود فقط به این دلیل که خواهیم دید: توسعه نیشکر با تمام مزایا و معایب و حسن و کارکردهایش به دلایلی که زاییده هیاهوی فشل مدیریتی استانی و سکوت بالادستان کشوری است به ضرر همه ( جامعه کارگری، جامعه پیرامون شرکت های تابعه، اقتصاد استان، منابع آب ) در شیب غیر قابل کنترل سقوط است. متاسفانه فعالانه بدلیل روحیه خاص غیر سیاسی اش در حاشیه و هیاهوگران بر مسند حکومتی هستند که با سیاست آن بیگانه اند با مردمی سرگشته و پریشان.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
comment
0
0
comment به یقین توسعه نیشکر دورانی درخشان و پر بازده را مانند دوران مدیرت آقای صادقی دیگر به خود نخواهد دید!
مدیری پاکدست و پر تلاش و موفق که به صاحبان زر و زور و جریان‌های سیاسی باج نمی‌داد و همین امر هم برای برخی‌ها گران آمد و تمام تلاش خود را برای برکناری این انسان شریف انجام دادند.
حالا با سپردن سکان مدیریت به فردی سیاسی روزگاری تیره و تاری در انتظار مجموعه‌ای است که بیش از هر مجموعه دیگر در آن مدیران و نیروهای بومی مشغول به فعالیت هستند!
comment
erfan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
comment
0
0
comment سبحان الله، امیدواریم که ایشان نیز موفق باشند، البته اگر نام ایشان را نمی گفتید ما فکر میکریدیم دارید یک اما یا [...] و منجی رو معرفی می کنید که نشان از نوعی تملق و بیان غیر واقع است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
comment
0
0
comment خدا عاقبت این توسعه نیشکر را بخیر کند که [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
comment
0
0
comment حالا نفهمیدیم کدوم یکی ، دکتر شمیلی یا دکتر نادری یکتا مدیر عامل نیشکر هستن؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
comment
0
0
comment خواهشاً چرت نگید
ایشون [...] غیربومی هستن. مزید استحضار که ایشون وعده و وعید پست های کلان به حضرات مربوطه داده که به اینجا رسیده...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار