اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
فرمانده انتظامی استان خوزستان ، خبرداد ؛
آبادان - شوشان ؛ فرمانده انتظامی استان خوزستان ، گفت : از ابتدای ماه صفر تا کنون خوشبختانه هیچ مشکل خاص و امنتیتی در دو مرز شلمچه و چذابه نداشتیم.
شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان مستقر در مرز شلمچه ؛ سردار حیدر عباس زاده امروز دوشنبه (30 مهرماه) در حاشیه بازدید از روند تردد زائرین اربعین حسینی مرز شلمچه در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد : در خصوص امنیت زائران اربعین حسینی ، نیروی انتظامی تمامی تمهیدات لازم و اقداماتی را که می بایست برای تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در دو مرز شلمچه و چذابه داشته باشد را بعنوان کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین استان و با همکاری سپاه ، بسیج و ارتش از ورودی استان تا پایانه ها ، توقف گاه ها ، پارکینگ ها و مواکب داخل و بین شهری که تقسیم بندی شده انجام وظیفه می کند.

وی افزود : وظیفه امنیت مواکب در داخل شهر با سپاه و نیروی انتظامی است و مواکبی که به پایانه ها نزدیک هستند نیز توسط نیروی انتظامی پوشش امنیتی داده شده است.

وی ادامه داد : از ابتدای ماه صفر تا کنون خوشبختانه هیچ مشکل خاص و امنتیتی در دو مرز شلمچه و چذابه نداشتیم.

عباس زاده با اشاره به دریافت ویزا از مراکز معتبر توسط زوار ، بیان کرد : در خصوص ویزای جعلی از ماه ها قبل توسط مسئولان نیروی انتظامی و سایر مسئولان استانی و کشوری در مورد اینکه زائران برای دریافت ویزا به مراکز معتبر مراجعه کنند مرتبا تذکرات لازم داده شده است.

وی افزود : به هر صورت چنانچه زائرین به مراکز غیر معتبر برای دریافت روادید مراجعه کنند امکان این نیز است که با مشکل روبرو شوند و بطورحتم کسانی که با ویزای جعلی به مرزها مراجعه می کنند با مشکل مواجه می شوند بنا بر این مشکل از جانب ما نیست و اگر ما به آنها نیز کمک و مساعدت کنیم اون طرف مرزها با مشکلات دیگری مواجه می شوند و عراقی ها نیزاز ورود آنها به خاک کشورشان جلوگیری می کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به دریافت روادید از مراکز معتبر تاکید کرد و گفت : بنابر این تاکید دوباره ما دریافت ویزا از مراکز معتبر است که متاسفاتنه برخی ها این مورد را رعایت نمی کنند و با مشکل مواجه می شوند.

وی افزود : متاسفانه عده ایی از هموطنان عزیزمان این تذکرات را رعایت نمی کنند و برای دریافت ویزا به مراکز غیر معتبر مراجعه می کنند که باید این نکات را جدی بگیرند و از مراکز معتبر ویزای اربعین را درافت کنند.

عباس زاده  از شناسایی چندین باند صادر کننده روادید جعلی در استان خوزستان خبرداد و تصریح کرد : با تلاش های نیروی انتظامی تا کنون چندین باند صدور ویزای جعلی را در خوزستان شناسایی ،دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.بطور مثال تنها از یک باند بیش از 200 ویزای جعلی کشف شده است.


انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار