اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
امام جمعه بخش شعیبیه شوشتر:
امام جمعه بخش شعیبیه شوشتر، در خطبه های نماز جمعه این هفته، به بیان مشکلات منطقه پرداخت.
شوشان: 
امام جمعه شعیبیه در خطبه های نماز جمعه که با حضور پنبه دانه پور فرماندار، سرهنگ حسنوند فرمانده نیروی انتظامی و پیشنماز رئیس سازمان برق شوشتر برگزار شد، گفت: هرکجا از نیروی بومی استفاده کردیم موفق خواهیم بود. یک نمونه بارز آن مهندس پنبه دانه پور فرماندار شهرستان است که در بین مردم هستند و در همه مسائل کمک می کنند. جداً حضور و تلاش های ایشان باعث خوشحالی و امیدواری ما به حل مسائل است.


حجت الاسلام و المسلمین منصوری اظهار کرد: درخواست من از مسئولین این است که برای بخش شعیبیه در هر کجا که نیاز به استخدام بود، از نیروهای بومی منطقه استفاده شود.  

وی با اشاره به کاستی های بخش شعیبیه افزود: مردم شعیبیه از موضوع آب شرب بسیار گلایه دارند و آب چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت. درست نیست این را عنوان کنم، اما اهالی منطقه می گویند گاهی تا نیمه های شب بیدارند تا آب از لوله ها بیاید و برای فردایشان ذخیره کنند. 

امام جمعه شعیبیه اضافه کرد: در مسئله ورزش بی نهایت مشکل داریم. ما درخواست داریم اداره مربوطه گزارش اقداماتی که در منطقه شعیبیه انجام داده بگوید. در رشته فوتبال می توانم بگویم منطقه شعیبیه مهد فوتبال است و باید ببینید با چه سختی علاقمندان تمرین می کنند. این ها نیازمند توجه ویژه اند و باید به استعدادهایشان پاسخ داد.

وی اذعان داشت: در منطقه شعیبیه مرکز تفریحی نداریم. بنده سوال می کنم آیا پارک در استانداردهای روستایی تعریف نشده؟ چرا مردم باید چوب کم کاری بعضی مسئولان را بخورند. اگر مدیری نمی تواند کار کند، باید استعفا دهد چرا که حق الناس است. 

حجت الاسلام و المسلمین منصوری ضمن تاکید بر لزوم قدردانی از مسئولان پرتلاش نیز تصریح کرد: از مهندس پیشنماز ریاست اداره برق شوشتر بسیار تشکر می کنم که تابستان بسیار خوبی را از لحاظ حوزه کاری ایشان سپری کردیم. همچنین از دکتر ابول نژادیان ریاست دانشکده علوم پزشکی بابت تلاش هایشان در راه اندازی بیمارستان بسیار تشکر می کنم و البته انتظار دارم زودتر بیمارستان شعیبیه در عمل فعال گردد.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه در رابطه با اربعین حسینی (ع) گفت: بشریت به یک کنگره جهانی مانند اربعین نیاز داشت. شیعیان جهان در یک روز مانند آهنربا در یک نقطه جمع می شوند و عزت و وحدت تشیع را به رخ جهانیان می کشند. همین زائران حسین (ع)، یاران امام زمان (عج) هستند. این یک معجزه از خداست و از سراسر جهان افراد مختلف و میلیون ها نفر که هیچ چیزی نمی تواند جلوی آن را بگیرد اربعین را برپا می کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار