اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
مشاور رییس جمهور ؛
آبادان - شوشان ؛ مشاور رئیس جمهور ، گفت : خوشبختانه با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده مسیرهای مختلف برای خودروهای مختلف و زائران تعبیه شده و مرز شلمچه از شرایط مناسب‌تری برخوردار است
شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان مستقر در مرز شلمچه ، مرتضی بانک امروز جمعه (4 آبان ماه) در حاشیه سفر به منطقه آزاد اروند و بازدید از مواکب و روند تردد زائرین اربعین حسینی از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توفیق خوبی بود که امروز در جمع زائران باشیم و این حرکت می تواند الگوی مناسبی برای وحدت اسلامی و اعتقادی باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده مسیرهای مختلف برای خودروهای مختلف و زائران تعبیه شده و مرز شلمچه از شرایط مناسب‌تری برخوردار است و بخشی از مردم نیز که از طریق مرز مهران عازم عتبات بودند به سمت مرز شلمچه گسیل شده اند چرا که امکانات در این مرز نسبت به سال های گذشته بهبود یافته است.


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان این موضوع که این مرز را منطقه آزاد اروند مدیریت می کند، تصریح کرد: در برخی مسائل از جمله تفاوت قیمت‌ها ممکن است برای زائران مشکل ایجاد شود که خوشبختانه پرداخت ارز دولتی به مردم می تواند تا حدودی این مشکل را برطرف سازد.


بانک یادآور شد: خدماتی که ارائه می‌شود نسبتا مناسب است و برخی زائران که ویزا اخذ نکرده‌اند، تمهیداتی اندیشیده شده تا در همین منطقه به آنان ارائه شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم امسال نسبت به سال های گذشته برای مردم تسهیلات بهتری اندیشید شود تا بتوانند بهتر به زیارت خود بپردازند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور بیان کرد: از دو سوی مرز تا بخشی که زائران در شلمچه عراق توقف می‌کنند، مدیریت آن بر عهده منطقه آزاد اروند با هماهنگی ستاد اربعین است.

بانک با اشاره به تفکیک سازی که در مسیرهای مختلف ایجاد شده و باعث تسهیل در تردد شده است، اظهار کرد: به نظر می‌رسد مرز شلمچه با امکانات مناسبی که دارد توان خدمت به مردم دارد.

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا بتوانیم امکانات بهتری برای زائران مهیا کنیم و با ایجاد جاده و آسفالت مسیرهای بیشتری برای زائران و خودروهای خادمان ایجاد کنیم و در سال آینده خدمات بسیار بیشتر خواهد شد.



انتهای پیام/.

***خبرنگار : نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار