اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
تمامی زائران اربعین حسینی که پیشتر اقدام به ثبت درخواست روادید در سامانه سماح نموده اند، می توانند با استفاده از اپلیکیشن تاپ، ارزخود ( دینارعراق با سقف مقرر) را در سه نقطه مدنظر بانک پارسیان، در کشور عراق دریافت کنند.
بانک پارسیان هم ارائه ارز به زادران اربیعن را آغاز کرد (+جزئیات)تمامی زائران اربعین حسینی که پیشتر در سامانه سماح، اقدام به ثبت مشخصات و درخواست روادید را داشته اند، می توانند با استفاده از اپلیکیشن تاپ در کشور عراق دینار خود را دریافت کنند.

به گزارش عصر ایران منصورتفضلی، معاون بین الملل بانک پارسیان با اعلام این خبر، عنوان کرد: در پی کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای سطح خدمات به زائران اربعین حسینی، با تمهیدات در نظر گرفته شده، تمامی زائران اربعین حسینی که پیشتر اقدام به ثبت درخواست روادید در سامانه سماح نموده اند، می توانند با استفاده از اپلیکیشن تاپ، ارزخود ( دینارعراق با سقف مقرر) را در سه نقطه مدنظر بانک پارسیان، در کشور عراق دریافت کنند.

زائران محترم با نصب اپلیکیشن تاپ یا به روز رسانی آن ( از طریق ارسال عدد 1 به 30007171) وارد بخش خرید ارز اربعین شده و پس از دریافت آنلاین تایید هویت توسط سامانه سماح، نسبت به پرداخت وجه ارز از طریق اپلیکیشن تاپ اقدام کنند و با مراجعه به شعب نجف و بغداد و باجه بانک پارسیان در کاظمین با ارائه کدملی و اصل گذرنامه ارز را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که با تایید سطوح امنیتی مورد نظر سامانه سماح، دسترسی این سامانه ی برخط به منظور کسب استعلام برای اپلیکیشن تاپ فراهم شده است.

گفتنی است فروش ارز از تاریخ 5 لغایت 11 آبان ماه بوده و به هر زائر با شرط سنی بالای 12 سال، تا سقف 100 هزار دینار عراق اختصاص داده می شود.

همچنین برای تحویل گرفتن ارز، ارائه رسید،‌ اصل گذرنامه و حضور شخص زائر ضروری است و هر زائر تنها یک بار قادر به خرید ارز از این طریق خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار