اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
/هفته یازدهم لیگ هجدهم فوتبال/
در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال خوزستان در داربی استان میزبان نفت مسجدسلیمان است و فولاد برای برگزاری دومین داربی فوتبال خوزستان به آبادان می رود.
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا، پنج شنبه به مدت دو روز برگزار می شود که در روز نخست استقلال خوزستان پذیرای شاگردان مرزبان است و در روز دوم مسابقات نیز فولاد برای برای  برگزاری دومین داربی فوتبال استان راهی آبادان خواهد شد.

استقلال خوزستان – نفت مسجدسلیمان

استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان در شرایطی رو در روی هم قرار می گیرند که دو تیم تا این هفته از رقابت ها نتوانسته اند رضایت هواداران خود را برآورده کنند، البته استقلالی ها تا پیش از بازی با تراکتورسازی در هفته هشتم عملکرد خوبی داشتند ولی در همین بازی با دریافت 6 گل، متزلزل نشان دادند و این شکست حاکی از این بود که در ادامه برای ماندن در لیگ، به کار زیاد و تقویت تیم خود نیز دارند.

مسجدسلیمانی ها هم که پس از جدایی عبدالله ویسی، مرزبان را برای هدایت تیم خود انتخاب کرده اند، هنوز تا این هفته از رقابت ها بردی در کارنامه خود نداشته اند و قعرنشین هستند. عملکرد نفت چهار امتیازی به صورتی بوده که در هر بازی با انتقاد بسیار هواداران خود نیز مواجه شده است.

نفتی ها برای خروج از این بحران به برد در داربی نیاز مبرم دارند و از طرفی استقلال 10 امتیازی هم برای این که از سه تیم ماشین سازی، نفت آبادان و و فولاد که هر سه 10 امتیازی هستتد، فاصله بگیرد تنها به برد این دیدار فکر می کند.

استقلال خوزستان از ساعت 15:30 روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای نفت مسجدسلیمان است.

نفت آبادان – فولاد

فولاد که این روزها از آن فولاد واقعی فاصله دارد و اکنون با 10 امتیاز در رده داوزدهم جدول رده بندی قرار دارد، برای خروج از این شرایط نامطلوب باید از سد نفت آبادانی بگذرد که اگر چه همانند فولاد 10 امتیازی است ولی به نظر می رسد از روحیه و انگیزه بیشتری برخوردار است.

در این هفته هر دو تیم فولاد و نفت برای خروج از بحران موجود و جهش در جدول در صورت لغزش دیگر حریفان، به سه امتیاز این بازی نیاز دارند و از آن جا که همیشه بازی ها فولاد و نفت تماشاگرپسند بوده است، پیش بینی می شود در هفته یازدهم نیز مردم خوزستان داربی جذابی را به نظاره بنشینند. 

در این روزها که فوتبال خوزستان باتوجه به عملکرد چهار نماینده خود در لیگ برتر و همچنین کارون اروند خرمشهر و شهرداری ماهشهر نتوانسته رضایت مردم استان را برآورده کند و باعث حضور حداکثری آن ها در ورزشگاه ها شود، بازی خوب تیم های استان در داربی فوتبال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر می تواند تا حدودی در آشتی خوزستانی ها با فوتبال تاثیرگزار باشد.

نفت از ساعت 16:45 روز جمعه در تختی آبادان میزبان شاگردان ایلی استان است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار