اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
به مناسبت چهلمین روز حادثه تروریستی اهواز؛
نماهنگ الاحرار اثر نزار قطری روز پنج شنبه به مناسبت چهلمین روز حادثه تروریستی اهواز دراین شهر رونمایی شد.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) روز پنج شنبه در آیین رونمایی از این نماهنگ اظهار داشت: اینگونه کارهای هنری بخشی از دین ما به شهدا و انقلاب اسلامی را ادا می کند هرچند که کافی نیست.

سردار حسن شاهوارپور ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تمام ظرفیت ها و صرف هزینه های بسیار به میدان آمده اند و جوانان ما نیز با همین اقدامات مقابل اجرای نقشه های آنان می ایستند.

وی استفاده از هنر را راهی موثر برای نمایان کردن مظلویت کشورهای مسلمان در جهان دانست و یادآور شد: امروز با استفاده از تصاویر و فیلم های منتشر شده تمام دنیا می داند که صهیونیستها و نوکران آنها در منطقه دست به چه جنایت هایی می زنند.

سردار شاهوارپور در بخشی دیگر از سخنان خود به مراسم عظیم پیاده روی اربعین اشاره کرد و افزود: عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از سراسر جهان یک حماسه بی نظیر را خلق کردند که نظیر آن در هیچ جای دیگر قابل مشاهده نیست.

وی گفت: اطلاع رسانی درخصوص این کنگره عظیم به وسیله تصویر و هنر درواقع زمینه ساز آگاهی به مردم دنیا است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به اینکه دشمنان بشریت و اسلام واقعی در راهی که قدم برداشته اند موفق نمی شوند تصریح کرد: آنها به دنبال آن هستند تا حقایق را وارونه جلوه دهند و این وظیفه ما است که در این خصوص افشاگری کنیم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم علاوه بر نماهنگ 'الاحرار'، از پوستر 2 مستند به نام های 'قدم بر چشم' و '2گونی بلال' به کارگردانی اسماعیل معنوی رونمایی شد.

نماهنگ 'الاحرار' به یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز با صدای نزار قطری منتشر شده است. 
به گزارش ایرنا در جریان حمله تروریستی اهواز در 31شهریور ماه که به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود 24نفر به شهادت رسیدند و 69نفر بر اثر شلیک مستقیم تروریست ها مجروح شدند. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار