اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
شوشان - نوید قائدی :

آیا ما به این اصل اساسی خلقت و سفارش شده در ادیان خصوصا دین اسلام که خداوند روزی 
رسان است اعتقاد داریم؟آیا نوع و میزان روزی ما انسان ها بخشی از پروسه امتحان و آزمایش الهی است که همه روزه در معرض کم و زیاد آن قرار داریم؟

آن هایی که دنیا را سخت نمی گیرند و به کم و زیاد روزی خود قانع هستند و از کسی و چیزی توقع بی جا و زیاده از حدی ندارند آیا در این دنیا سهل تر و آسان تر و شادتر زندگی می کنند و عمر طولانی تری و پربرکت تری دارند؟

 اگر در مورد فلسفه زندگی و خلقت دنیا کمی فکر کنیم آیا جز به این نتیجه میرسیم که کمال زندگی چیزی جز زیستن در آرامش و آخر عاقبت بخیری نیست.

سوالات زیاد و یافتن پاسخ های منطقی نیازمند تدبر و تامل اساسی است.انسان ها باید ساعت هایی از عمر را صرف یافتن اهداف و سبک زندگی خود نمایند.رسیدن به سبکی از زندگی که اهداف نهایی کمال و آرامش باشد می تواند بسیاری از مشکلات روزمره ما را حل نماید و از بسیاری از گرفتاری های کاذب ما را نجات دهد.باید با جهد و تلاش به یک باور و یقین علمی و عملی رسید که چگونه می توان به این مهم دست یافت.

اگر اهداف مشخص شد می توان بر اساس آن سبک زندگی را تعریف و مستحکم کرد تا منبعد تند باد حوادث و مشکلات کمتر برای ما بتوانند موانع جدی ایجاد نمایند.به جد می توان گفت با تغییر نگرش و دیدگاه با همین میزان درآمد و عایدی هم می توان خوش و خرم بود.

بند بگسل باش آزاد ای پسر
چند باشی بند سیم و بند زر

من ا.. التوفیق
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار