اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۶۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
شورای نگهبان لایحه الحاق ایران را به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) خلاف شرع و قانون اساسی و مبهم دانست و آن را تایید نکرد.
عباسعلی کدخدایی در توییتر خود نوشت: شورای نگهبان لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) را در جلسات متعدد خود مورد بررسی قرار داد و واجد ایرادات و ابهاماتی دانست. این نظر شامل موارد خلاف شرع، خلاف قانون اساسی و ابهام، در موعد مقرر برای مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 15 مهر ماه با الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) موافقت کردند.

در این رای گیری از مجموع 271 نماینده حاضر در جلسه، 143 رای موافق، 120 نماینده مخالف و پنج نماینده رای ممتنع به الحاق ایران به این کنوانسیون دادند.

این لایحه شامل یک مقدمه، 28 ماده و یک پیوست است و بر اساس آن جمهوری اسلامی ایران الحاق به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم را با شروطی پذیرفت.
ایرنا/
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
comment
0
0
comment تحقیفا اختلاس هزاران میلیارد تومانی با بسته های اسکناس از ایران خارج نمیشد و توسط بانکها خازج میشد که با CTF این پولها رد نمیشود. خیال دزدان و چپاولگران ایران راحت شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار