اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان گفت: جریان گاز برخی نقاط مرکز شهر اهواز در روز دوشنبه هفته جاری به دلیل انجام تعمیرات قطع می شود.
حسنعلی کلانتریان  بیان کرد: در ادامه عملیات تعمیراتی تاسیسات و خطوط شهری ، جریان گاز مرکز شهر اهواز از خیابان سلمان فارسی تا خیابان عظیم حد فاصل شریعتی در روز دوشنبه 14 آبان از ساعت 30 دقیقه بامداد تا 10 صبح همان روز قطع می شود.

وی با اشاره به اینکه این قطعی گاز در کلانشهر اهواز همزمان با دومین روز از عملیات تعمیرات گاز شهرهای گتوند، صالح شهر، جنت مکان، ترکالکی، سماله، لالی، سالند، منطقه هفت شهیدان مسجدسلیمان به اضافه صنایع و روستاهای است، گفت: افزایش حجم عملیات تعمیر اضطراری خطوط و شبکه گاز رسانی شهری اهواز در راستای پیشگیری از قطع بدون برنامه در ایام سرد پاییز و زمستان انجام می شود.

رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان افزود: از مشترکان این مناطق خواسته می شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند. 

کلانتریان خاطرنشان کرد: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته نگهداری شود.

بر اساس این گزارش، استان خوزستان بیش از 960 هزار اشتراک گاز شهری، روستایی و صنعتی دارد که کلانشهر اهواز با بیش از 298 هزار مشترک شهری و 24 هزار مشترک روستایی بیشترین تعداد مشترکان را در استان دارد.

گفتنی است، بر اساس اطلاع قبلی جریان گاز بخشی از شهرهای خوزستان که به دلیل تعمیرات اضطراری از صبح روز یکشنبه قطع شده ، فردا دوشنبه وصل می شود.
ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار