اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که اگر صبوری کنیم خیلی زود کلیات SPV مشخص و اعلام می‌شود، گفت: مکانیزم‌های جدید در حوزه پولی و مالی پیچیده و زمان بر است.
بهرام قاسمی در نشست هفتگی خود با رسانه‌ها در پاسخ به سوالی درباره این‌که« اروپایی‌ها گفته بودند ساز و کار مالی SPV  را قبل از نوامبر اعلام می کنند با توجه به این که چند روز از نوامبر می‌گذرد و دور جدید تحریم‌ها آغاز شده است، آیا به نظرتان اروپایی‌ها به دنبال این نیستند که به نحوی این موضوع را مشمول گذر زمان کنند؟ گفت:  نه موضوع به خوبی در جریان است. همان طور که دوستان اشراف دارند، این نوع مکانیزم‌های جدید به خصوص در حوزه پولی و مالی مکانیزم‌های پیچیده‌ای است لذا وقتی قرار است ساز وکار جدیدی ابداع شده و به کارگرفته شود تاحدی زمان بر است و باید با دقت لازم روی آن کار شود.

وی تصریح کرد: به خصوص با توجه به این‌که ایران شرایط مشخصی را از گذشته مطرح کرده بود، در واقع باید این شرایط آماده می‌شد، فکر می‌کنم اگر باز هم کمی صبوری کنیم باید خیلی زود در واقع کلیات SPV مشخص و اعلام شود، امیدوارم در زمان خیلی کوتاه‌تری هم بتواند به مرحله اجرا و اجرایی شدن برسد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اعمال دور جدید تحریم ها علیه ایران از سوی دولت واشنگتن راسراغازی برای انزوای بیشتر آمریکا در عرصه جهانی دانست.

این دیپلمات کشورمان با بیان این‌که «آمریکایی‌ها به خصوص دولتمردان کنونی کاخ سفید به تحریم عادت و اعتیاد پیدا کرده‌اند» تصریح کرد: ما این نوع اقدام آمریکایی ها را یک نوع خود تحریمی می‌دانیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار