اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
شهردار اهواز:
تفکر و دیدگاه نسبت به شهر و شهرداری ابتدا باید از درون سیستم شهرداری تغییرکند. این که بتوانیم کارهای صد سال پیش شهرداری را طی چهار سال انجام دهیم توهمی بیش نیست. اما با همت جمعی دستگاه ها و مردم می توانیم گرفتاری های اساسی را برطرف کنیم.

صبح امروز کتانباف شهردار اهواز به همراه صفری معاون فنی عمرانی، لویمی معاون حمل و نقل ترافیک و سواری مدیر منطقه پنج و تنی چند از مدیران شهرداری و منطقه پنج از پروژه های منطقه شامل محل تقاطع غیر همسطح سپنتا، اصلاح هندسی پردیس و ضلع غربی بلوار کارگر، تعریض بخش اول خیابان جلوی دانشگاه آزاد و...بازدید و سپس در جلسه ای در منطقه پنج مشکلات شهرداری منطقه پنج را بررسی کرد.

شهردار اهواز در این جلسه گفت: تفکر و دیدگاه نسبت به شهر و شهرداری ابتدا باید از درون سیستم شهرداری تغییرکند. این که بتوانیم کارهای صد سال پیش شهرداری را طی چهار سال انجام دهیم توهمی بیش نیست. اما با همت جمعی دستگاه ها و مردم می توانیم گرفتاری های اساسی را برطرف کنیم.

منصور کتانباف بیان کرد: تمامی پرسنل و مسئولین شهرداری علاوه بر تولید درآمد باید به دنبال کاهش هزینه ها باشند. اگر این احساس وجود نداشته باشد نه مدیر منطقه نه بنده و نه هیچ کدام از اعضای شورای شهر و ... نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

 وی ادامه داد: ما برای خدمت به مردم  آمده ایم نه برای گرفتن مزایا و حقوق، هر چند که شهرداری اهواز در مقایسه با سازمان های دیگر مزایایی ندارد و یکی از دلایل عدم تامین و ارائه امکانات رفاهی خدماتی به پرسنل این است که عموماً درآمدهای شهرداری صرف ارائه خدمات و اجرای پروژه های عمرانی  برای  شهروندان می شود.

شهردار اهواز افزود: در طی ۱۴ سال گذشته شهرداری برای پرداخت حقوق پرسنل مستأصل بوده، ارشدترین مدیر در هر بخشی از شهرداری باید با این تفکر که « ما می‌توانیم » تلاش کند، خواستن توانستن است. با توکل به خدا و حرکت، خداوند نیز به ما برکت می‌دهد

وی اظهار کرد: همت و غیرت سازمانی خیلی مهم است. با همدلی و همزبانی می توانیم باعث پیشرفت شهر شویم. از شما میخواهم که با وجود همه مشکلات، تمامی پروژه‌ها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. مقدمات کلنگ‌زنی زیرگذر را فراهم کنید تا بتوانیم محرک توسعه و امید زندگی و مردم شویم. همه ما به امید زنده هستیم همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید به مردم امید به آینده بدهند.

منصور کتانباف گفت: انبوه کاری های فضای سبز موجود را به پارک تبدیل کنیم. در فضاهایی که کاربری آن فضای سبز است را بر اساس طرح پارک، نهال کاری کنید تا مردم از پارک ها استفاده کنند. پارک هایی که ما داریم در هیچ یک از کشورهای اروپایی یا آمریکایی وجود ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد: وظیفه من این است که از زحمات همه همکاران در شهرداری تقدیر و تشکر کنم با علم به این موضوع که فشار و گرفتاری ها زیاد است همه پرسنل و مدیران با مشقت کار میکند و از خودشان مایه می‌گذارند.

وی گفت: خواه ناخواه این شهر و تراکم آن گسترش پیدا می کند ولی باید آمادگی برای ایجاد زیرساخت‌ها ایجاد شود و به همه این مسائل دقت کرد.

شهردار اهواز در پایان از زحمات مدیر و پرسنل منطقه پنج تشکر کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار