اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
شهردار اهواز با حضور در منزل خانواده شهید کیهانی به مقام شامخ این شهید مدافع حرم ادای احترام کرد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، در این دیدار که سواری مدیر منطقه پنج، فلسفی زاده مدیر منطقه یک و حاتمی مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز نیز حضور داشتند. شهردار اهواز ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) از تلاشهای همه ارگانها در آماده‌سازی بستر مناسب برای پذیرایی و تردد کاروان بزرگ اربعین حسینی به ویژه ستاد اربعین شهرداری اهواز تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه کتانباف به جایگاه ویژه شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: در زمانه ای که مادیات در زندگی همه ما غالب شده است، شهدای مدافع حرم با پا گذاشتن بر روی علایق شخصی خود و با شناخت و بصیرت از ضروریات جامعه اسلامی به میدان جهاد رفتند و نه تنها در کشور ما بلکه در دنیا به عنوان قهرمانان مبارزه با تروریسم شناخته شدند.

شهردار اهواز ادامه‌داد: شهدای مدافع حرم به ویژه شهید کیهانی که از پرسنل پاکدست شهرداری اهواز بود با این اقدام جهادگونه نشان دادند که هنوز روحیه انقلابی و ایمانی موثر و گره گشا است. این روحیه همان حلقه مفقوده ما در کشور است که اگر همه به آن پایبند شویم می توانیم بر گرفتاریها فائق شویم. 

سپس خانواده شهید کیهانی از حضور شهردار اهواز ابراز خرسندی کردند و خاطراتی را از شهید کیهانی بیان کردند.

گفتنی است در پایان این دیدار، شهردار اهواز با اهدای لوح تقدیر به مقام شامخ شهید کیهانی و خانواده معظم ایشان ادای احترام کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار