اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
۲۶ آبان ، سالروز شکست حصر سوسنگرد و آرزویی که مردم شهر سالهاست منتظر محقق شدن آن هستند.
همه حکایت آن روزها را شنیده ایم ، پدران و مادران ما شاهد و حاضر در صف آن روزهای دفاع مقدس بودند ، جوانان هم به آن روزها میبالند و هرچه به *۲۶ آبان* نزدیک تر میشویم ، خاطرات آن روزها زنده تر میشود . 

*۲۶آبان* روزی است که مقام معظم رهبری خود دلاوری و ایثار رزمندگان و مردم شهر را از نزدیک شاهد بودند .

سوسنگرد قدمگاه جوانانی بود که معنای عشق حقیقی به اسلام ناب محمدی ، جان فشانی در راه دین و انقلاب و پاسداری از آن و ادامه ی راه  شهدای کربلا را در چهره ی تک تک آنها میتوان دید .
همچنین مهمان نواز بودن مردم این شهر ، وصف ناپذیر است ، چه در خدمت رسانی به زوار امام حسین در اربعین و چه مهمان نوازی از راهیان نور که هرساله به این خاک مقدس و نورانی از خون ‌شهدا قدم میگذارند . 

سوسنگرد فقط یک قطعه زمین نیست ، بلکه برگه زرینی است در تاریخ انقلاب اسلامی که چگونگی تجلی ایمان و اخلاص مردم را در آن میتوان دید. 

چه خوب میشد که جواب ایمان و اخلاص مثال زدنی این مردم را ، با محقق کردن آرزوی چندین سالیه آنها ، پاسخ داد . 

مردم میخواهند برای اولین بار ، از نزدیک و به صورت صمیمانه با رهبر خود در سال روز شکست حصر سوسنگرد عزیزشان دیدار کنند . . . 

از آنجایی که درایت های ایشان (رهبر معظم) عامل اصلی موفقیت عملیات شکست حصر و نجات شهرشان بود ، سال هاست که منتظر  قدردانی از ایشان هستند .

این روزهایی که گذشت مصادف بوده با اربعین حسینی ، مردم شهر، شهری که معروف به دروازه تشیع است ، مشغول خدمت رسانی به زوار *ابا عبدالله الحسین ع* بودند . 

اینبار مردم میخواهند در سوسنگرد ، میهمانِ شخص ارزشمندی چون *نوه ی امام حسین (ع)* باشند تا صمیمانه و از نزدیک با اودیدار کنند .

از نمایندگان ولی فقیه ، ائمه ی جمعه ، نمایندگان محترم خبرگان و فرماندهی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان و همچنین از امام جمعه محترم شهرستان ، سپاه پاسدارن منطقه و مسئولین امنیتی  تقاضا داریم در حق این مردم خدمتی همچون خدمت شهید بالیوی انجام دهند و دعوت مردم شهر سوسنگرد را به محضر رهبری برسانند تا ایشان منت بر سرما نهند ، شرف دیدار نزدیک و صمیمی را نصیب این مردم کنند .

ادیب یلالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار