اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح:
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدای ۳۱ شهریور در اهواز مظلومانه به شهادت رسیدند اما روح تازه ای در کالبد ملت ایران دمیدند.
سردار ابوالفضل شکارچی در این مراسم، اظهار کرد: بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی در خوزستان رقم خورده و انسان به این سرزمین احساس بالندگی می‌کند، سرزمینی که پایه‌های استحکام نظام را بنا نهاده و سرزمین شجاعت و مقاومت است. خوزستانی‌ها باید به خود ببالند که از پس چنین امتحان عظیمی، نمره قبولی گرفته‌اند که این جای افتخار دارد.

وی افزود: یک عده در کشور ما دنبال تصویرسازی غلط هستند، ما باید به خود ببالیم که همه دنیا بسیج شد تا خوزستان را تصرف کند و بیش از ۳۰ کشور جهان با ما جنگیدند، اما یک وجب از خاک خوزستان کم نشد، همه دنیا بسیج شده انسان‌هایی فقیر را در یمن شکست دهند، اما نمی‌توانند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جایگاه ما در دنیا جایگاه مادی نیست بلکه جایگاهی تکلیفی است و هدف انقلاب اسلامی بسترسازی برای ظهور امام زمان است. این جایگاه با خون شهیدان به دست آمد و شهدای روز ۳۱ شهریور در اهواز مظلومانه به شهادت رسیدند اما در روح ملت دمیدند و یکی از خاصیت‌های شهدا این است که جامعه را بیدار می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و سعودی به هم گره خورده و هر کدام نقشی را در این مسلمان کشی ایفا می‌کنند که این کار هیچ فایده‌ای برای هیچ کدام از کشورها ندارد به جز اینکه یک حاشیه امنی برای اسرائیل ایجاد کند.                                                                     










منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار