اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
یک مدرس حوزه و دانشگاه:
یک مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به ویژگی های حضرت محمد(ص) گفت: اعمال، گفتار و حتی سکوت پیامبر اکرم (ص) مطابق با اوامر الهی بوده است.
حجت الاسلام عبدالله بحرانی با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) مظهر رحمت الهی است. اگر فردی بخواهد ایشان را خوب بشناسد باید به قرآن مراجعه کند زیرا قرآن بهترین معرفی کننده پیامبر است.

وی با اشاره به ویژگی های پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: همه پیامبران گذشته  نوید رسالت حضرت محمد(ص) را داده بودند. خداوند در کتاب های آسمانی نوید ایشان را داده است که این موارد نشان دهنده جایگاه خاص ایشان است.

این مدرس حوزه و دانشگاه در  آبادان و خرمشهر گفت: ویژگی دیگر حضرت محمد (ص) این است که کتاب آسمانی ایشان مهم ترین کتابی است که برای مردم جهان نازل شده است و با نازل شدن قرآن دیگر کتاب ها سیطره خود را از دست دادند.

بحرانی بیان کرد: خاتمیت پیامبر نیز ویژگی خاصی است. حضرت محمد(ص) عصاره همه پیامبران است. یکی از خصوصیات خاتمیت این است که پیامبر اکرم(ص) ناظر و شاهد بر همه پیامبران گذشته است و کسی می تواند در حق امت ها شهادت دهد که اعمال آن ها را دیده باشد. همچنین پیامبر اکرم(ص) مظهر اسماء الهی است.

این مدرس حوزه و دانشگاه در  آبادان و خرمشهر بیان کرد: هر گفته پیامبر اکرم(ص) وحی الهی و از جانب خداوند است. اعمال، گفتار و حتی سکوت پیامبر اکرم (ص) مطابق با اوامر الهی است.

بحرانی با اشاره به رحلت حضرت محمد(ص) تصریح کرد: فرشته مرگ از هیچ پیامبری برای گرفتن جانش اجازه نگرفت اما در روایات آمده است که فرشته مرگ از حضرت محمد (ص) اجازه می گیرد که آیا می توانم جانت را بگیرم؟ این موضوع اهمیت و جایگاه ایشان را نشان می دهد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار