اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
تنها تعداد کمی از بندهای مصوبات طراح های اعتباری اجرایی شد چرا‌ که مصوبات سال۹۶ را جایگزین آن کردند.
فرامند هاشمی زاده ضمن تأکید بر بندهای مصوبات سال۹۶ در زمینه پیشگیری و مقابله با آثار زیان بار ریزگرد‌ها، اظهار کرد: مصوبات ۱۵ فروردین۹۶ جایگزین مصوبات سال۹۳ شد که با اعتباری حدود ۳۷۰۰میلیارد تومان در ۵بخش : کشت نهال و آبیاری، احیا و پاکسازی رودخانه کارون، رساندن آب و فاضلاب شهرها به وضعیت مطلوب، تکمیل طرح ۵۵۰هزارهکتاری مقام معظم رهبری و بازسازی برق بصورت زیربنایی انجام گرفته است.

وی همچنین در رابطه با بهبود وضعیت برق در تابستان و زمستان سال گذشته، افزود : با وجود تمام گرد و غبارهایی‌که استان شاهد آن بود و مشکلاتی که از نظر خیزش خاک ها داشتیم اما باز در تابستان و زمستان سال گذشته با مشکل برق مواجه نشدیم که به علت اقداماتی بود که بندهای آن در مصوبه سال۹۶ تصویب شده اند؛ از جمله : تقویت پست ها و احداث پست های جدید برق، تغییر خطوط انتقال و ... که همگی از سال۹۶ به بعد انجام گرفته است .

معاون استاندار خوزستان با بیان اهمیت رعایت اصول آیین نامه های مهندسی در احداث های جدید تصریح کرد : پیش بینی های لازم برای احداث های جدید ایجاد شده است و اصول آیین نامه های مهندسی در نقشه های ساخت لحاظ می شوند که یکی از آنها استفاده از پنجره های دوجداره برای مقابله با پدیده گرد و غبار در استان است؛ اما در خانه های قدیمی به علت هزینه هایی که تعمیرات برای مردم ایجاد میکند، اقدامات ‌کمتر است .
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار