اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
'محمد عبدالسلام' سخنگوی 'جنبش انصارالله' با تاکید بر اینکه مردم یمن با مقاومت خود طی چهار سال جنگ، 'معجزه واقعی آفرید'، افزود: مردم ما با دفاع همه جانبه از بندر 'الحدیده'، بار دیگر ثابت کردند که یمن گورستان متجاوزان است.
عبدالسلام دیشب (جمعه شب) در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: ائتلاف آمریکایی - انگلیسی - اسرائیلی با همراهی مزدوران داخلی و خارجی و تروریست های 'داعش' و 'القاعده' و میلیاردها دلار هزینه و پشتیبانی هوایی ، دریایی ، زمینی ، تدارکات و تجهیزات بی شمار در برابر مقاومت مثال زدنی مردمی که با توکل بر خدا معجزه واقعی خلق نمودند، نتوانستند پس از چهار سال تجاوز به هیچیک از اهداف خود دست یابند. 

وی تاکید کرد که مردم یمن با مقاومت بی نظیر خود بار دیگر ثابت کردند که کشورشان گورستان متجاوزان است.

نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان از هفته گذشته بار دیگر حملات گسترده ای برای اشغال بندر الحدیده آغاز کرده اند که تاکنون با برجا گذاشتن دهها کشته، به نتیجه ای نرسیده اند.

** یمن خواستار پایبندی جامعه بین المللی به مسئولیت خود نسبت به مردم یمن شد
وزارت خارجه یمن در بیانیه ای با تقدیر از دست اندرکاران کمک های بشر دوستانه بین المللی، بر انعکاس واقعی رنج های مردم این کشور اعم از کشتار، محاصره، آوارگی ، گرسنگی و محرومیت از حقوق انسانی در چهار سال گذشته تاکید کرد. 

این بیانیه با اشاره به سخنان مسئولان عالی رتبه شورای سیاسی عالی و 'دولت نجات ملی' یمن در خصوص ارائه تسهیلات لازم وهمکاری با سازمان های بین المللی جهت ارائه کمک های بشردوستانه به همه مناطق این کشور بدون هیچ مانعی، بر رفع محاصره یمن و توقف فوری کشتار مردم این کشور تاکید کرد.

بیانیه مذکور خواستار بازگشایی فرودگاه ها از جمله فرودگاه بین المللی 'صنعا' و کمک رسانی به مردم یمن بر اساس معاهدات بین المللی شد.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. 

تجاوز عربستان و امارات به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16 هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت های این کشور شده است. 
ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار